תרבות ופנאי

נועה קירל מחפשת תואר נוסף: זה מה שעשתה לקראת האירוויזיון

הזמרת החלה היום לימודי פסיכולוגיה וכבר היום השתתפה בשיעור שעסק בפסיכולוגיה התפתחותית. אלא, שגורם באוניברסיטה הוסיף כי לא מדובר בלימודי תואר ראשון עם כל המטלות והמבחנים אלא יותר העשרה. אבל האם היא תמצא זמן לסיים את כל המטלות?
מערכת ice | 
נועה קירל ותומר הכהן (צילום אינסטגרם)
עכשיו יש לנועה קירל סיבה טובה להתגאות בעצמה ולא רק בזכות הקריירה העשירה והמצליחה, הייצוג של ישראל באירוויזיון 2023 בליברפול או הפרסומות והקמפיינים היוקרתיים - מהיום (ראשון) היא גם סטודנטית באוניברסיטת רייכמן בהרצליה.
על פי ערן סויסה, הזמרת החלה היום לימודי פסיכולוגיה וכבר היום השתתפה בשיעור שעסק בפסיכולוגיה התפתחותית. אלא, שגורם באוניברסיטה הוסיף כי לא מדובר בלימודי תואר ראשון עם כל המטלות והמבחנים אלא יותר העשרה. אבל האם היא תמצא זמן לסיים את כל המטלות?
רק בחודש אוקטובר האחרון נודע כי תומר הכהן מצרף עוד טייטל לצד הרזומה שלו כדוגמן, שחקן וספורטאי - כשגם הוא הפך סטודנט ללימודי תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת רייכמן בהרצליה. 
 
כמובן שעל מנת להקל לעצמו את הנסיעות למכללה הממוקמת בהרצליה ונחשבת לאחת היוקרתיות בישראל, אך דורשת עמידה בפקקים רבים בכבישים העמוסים בדרך, החליט הכהן לעזוב את דירתו השכורה בתל אביב ולהעתיק את מגוריו בסמוך לאוניברסיטה כדי לקצר את המרחקים ולחסוך עבורו זמן יקר.
הכהן עזב את העיר ללא הפסקה כדי לשכרו דירה חדשה בהרצליה.  עם הצעד הזה, הוא עושה צעד שיועיל גם לזמרת הצעיר, כאשר ככה הוא מתקרב יותר למקום מגוריה של קירל שגרה בבית הוריה ברעננה וטרם יצאה לשכור לעצמה את דירתה הראשונה לבד, כיאה לכוכבת במעמדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה