תרבות ופנאי

מוסיקה ואבחון מחלות: זו האפליקציה האולטימטיבית לחיות המחמד

בשורה לבעלי חיות המחמד: XOOX, אפליקציית שירות לחיות המחמד אשר הושקה החודש, מציעה אתגרי תוכן מיוחדים עבור חברינו ההולכים על ארבע. אלו השירותים שמעניקה האפליקציה

מערכת ice | 
כלבים (צילום freepik)
החודש הושקה אפליקציית XOOX', אפליקציה הרשת המיוחדת לחיות המחמד אשר מציעה אתגרי תוכן קצרים ושירות מיוחד. האפליקציה פועלת באמצעות חשבונות של חיות מחמד, הנוצרות על ידי רישום Pet ID. על הפיתוח, אחראים צוותי מחקר וקבוצות בינה מלאכותית גלובליים של האפליקציה ומומחים וטרינרים מרחבי העולם. ביכולתה של האפליקציה, לזהות את חיית המחמד על ידי טכניקות זיהוי ביומטריות כמו דפוסי עפעפיים וקמטים מסביב לעיניים.
צוות המחקר של XOOX, התייחס לטכנולוגיה החדשנית באפליקציה אשר מאפשרת שירותים רבים עבור חיית המחמד: "באמצעות Pet ID חיות מחמד מזוהות כבעלות חשבון ב-XOOX, מה שמאפשר לבצע פעילויות שונות כגון רישום חיות מחמד, ביטוח, ניהול רפואי ויצירת חברים. בנוסף, כדי לשפר את הדיוק של הזיהוי הביומטרי, אימצנו שיטה שהיא עליית מדרגה מטביעות אף וסריקות קשתית".
XOOX מאמינה בטיפוח שינוי חיובי בגישה לחיות המחמד ולכן, האפליקציה מאפשרת להפוך את חיות המחמד שלנו למעניינות יותר על ידי אפשרות לשתף את שגרת חיי חיית המחמד, ליצור אינטראקציה עם עוקבים אחרים ולהשתתף באתגרי תוכן קצרים. לצד זאת, האפליקציה מאפשרת כניסה למשתמשים אשר אין בבעלותם חיות מחמד אך אלו לא יוכלו לפרסם תוכן בשלב זה. מלבד כל אלו, האפליקציה מאפשרת לבחור מוזיקה שמתאימה לחיות המחמד וברשותה למעלה 3,000 שירים אשר המשתמשים יוכלו לבחור בהם לצורכי יצירת תוכן ושיתוף העוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה