תרבות ופנאי

פול מקרטני תומך בישראל? זה הפוסט שפרסם באינסטגרם

מביע תמיכה בישראל: המוזיקאי האהוב פול מקרטני, העלה לחשבון האינסטגרם שלו לפוסט שבו איחל למיליוני עוקביו "חג חנוכה שמח לכולם" עם רמז קטן שמסתמן כמסר ברור של תמיכה בשחרור החטופים, זה מה שאמרו הגולשים
מערכת ice |  1
פול מקרטני מופיע בישראל (צילום פלאש 90)
כמדי שנה, הזמר והיוצר הבריטי האהוב פול מקרטני, העלה אתמול (חמישי) בערב נר ראשון של חנוכה, פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, שבו איחל למיליוני העוקבים שלו: "חג חנוכה שמח מאוד לכולם". מקרטני חתם את הפוסט עם אימוג'י של לב צהוב מה שגרם להניח כי מדובר במסר תמיכה בשחרור החטופים.
למקרטני יש יותר מ-4 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלו והפוסט שהעלה הביא עמו בעיקר שמחה בקרב עוקביו. במקביל לשמחה מצד עוקביו הפרו ישראליים, מקרטני זכה גם לכמה עקיצות כמו: "חשבתי שאתה נוצרי, ממתי הוא יהודי?", וכן גם ל: "זה שהוא מאחל חג חנוכה שמח, לא אומר שהוא תומך בישראל. אל תהיו טיפשים".
 
למי שלא ידע, המוזיקאי האהוב היה נשוי משנת 1969, ללינדה מקרטני, צלמת, מוזיקאית ופעילת זכויות בעלי חיים יהודית אמריקאית. שם נעוריה של אשתו הראשונה של מקרטני, הוא איסמן ויוצא מכך ארבעת ילדיה המשותפים שלה ושל פול וגם בתה מהנישואים הקודמים יהודים גם הם. לינדה מקרטני, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן בשנת 1998.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש חכם ויקר. (ל"ת)
    גיל תמיר 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור