דיגיטל וטק

הג'ימייל ייסגר ב-1.8.2024? ההודעה שמלחיצה 1.8 מיליארד משתמשים

הכל התחיל בכלל מצילום מסך שרץ בטוויטר וגרר לחץ רב של המשתמשים ונכתב כי ייסגר החל ב-1 באוגוסט, 2024. בשל כך פורסמה הבהרה חריגה של ג'ימייל כדי להוריד את המתח: "ג'ימייל כאן כדי להישאר"
מערכת ice |  2
Gmail (צילום shutterstock)
האם אתם עומדים לאבד את חשבון הג'ימייל שלכם? בסוף השבוע החולף, נפוצה שמועה לפיה גוגל סוגרת את המייל שלה שמונה מיליארדי משתמשים, כ-1.8 מיליארד ליתר דיוק. על אף שהשמועה גרמה לבהלה גדולה, מתברר כי ג'ימייל לא נסגרת, אלא פיצ'ר ספציפי שלא נמצא בשימוש של כולם.
הכל התחיל בכלל מצילום מסך שרץ בטוויטר וגרר לחץ רב של המשתמשים ונכתב כי ייסגר החל ב-1 באוגוסט, 2024. בשל כך פורסמה הבהרה חריגה של ג'ימייל כדי להוריד את המתח: "ג'ימייל כאן כדי להישאר".

נוספה גם הערה של טוויטר כדי להסביר לגולשים שמדובר בפייק ניוז: "גוגל לא סוגרת את ג'ימייל. זוהי תמונה מפוברקת שפורסמה כסאטירה", נכתב. הפיצ'ר שייסגר הוא גרסה "קלה", או בעצם "HTML בסיסית", כעת הגרסה הזו תבוטל.
חלק מהמשתמשים קיבלו הודעה במייל שמדברת על כך, אך כשזו הופצה לא צוין שמדובר רק בפיצ'ר הספציפי, מה שלמעשה גרם לבהלה הגדולה. עתה מי שינסה להתחבר לפי'צר יקבל הודעה לפיה: "חיבורים איטיים יותר ודפדפנים מדור קודם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ג' מייל
    דבורה מור 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי צריך ג'מייל כאשר יש s m s
    סגור
  • 1.
    איזה
    חיים התימני 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסון איזה אסון איזה אסון המייל היחיד שהיה חינם בלי כסף הולך להיסגר כל המידע שלי הסודות שלי הכל יעלם ימחק מעל פני האדמה איזו טרגדיה נוראה אוי אוי אוי מה לעשות מה ממממממממההההההההההההה הההההההההצצצצצצצצצצצייייייייייללללללללווווווווווו
    סגור