דיגיטל וטק

הונאה חדשה על חשבון המכס: אל תפתחו את ההודעה הזו

בהודעה המתחזה נכתב: "לקוח יקר, לא ניתן היה לשלוח את המשלוח שלך תשלום אגרות מכס של 2.65 שקלים, ניתן לשלם אותו באמצעות הקישור הבא", כאן נפתח קישור לאתר מתחזה ל-DHL חברת השילוח הבינלאומית, אך כתובת האתר מסגירה שמדובר בזיוף
מערכת ice | 
הונאה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שרק לאחרונה מגיש "חשיפה"חיים אתגר, חשף עוקץ נוסף או יותר נכון שדרוג לעוקץ שכבר חשף בעבר, הודעה במסווה של מסר מבנק הפועלים ובחשבון הטיקטוק שלו, צץ גם עוקץ חדש על חשבון דואר ישראל. אבל הבוקר [ראשון] התקבל עוד ניסיון הונאה חדש על חשבון המכס וחברת שילוח DHL.
בהודעה המתחזה נכתב: "לקוח יקר, לא ניתן היה לשלוח את המשלוח שלך תשלום אגרות מכס של 2.65 שקלים, ניתן לשלם אותו באמצעות הקישור הבא", כאן נפתח קישור לאתר מתחזה ל-DHL חברת השילוח הבינלאומית, אך כתובת האתר מסגירה שמדובר בזיוף.
גם בתוך הקישור אתם מתבקשים לשלם 2.65 שקל, כאשר מדובר בחבילה במשקל 627 גרם לכאורה, יש עוד אפשרויות למשלוח מייל לכאורה ולמעקב אחר החבילה לכאורה, שניתנות רק עם השלמת התשלום.
 
העוקץ די מזכיר את הודעת ה-SMS שנשלחה בגל הקודם ללא מעט אנשים בישראל, כשנכתב כך: "חבילה שלך עצר במכס, אתה צריך לשלם 6 שקל לשחרר", זאת בתוספת לינק בכתובת isrilpost.co, אשר לא מותירה יותר מדי מקום לספק לגבי העובדה שאכן מדובר בעוקץ, כאשר הכתובת המקורית היא כידוע israelpost.co.il.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה