דיגיטל וטק

בעקבות פוסט מטלטל בפייסבוק: הסיוע שהוענק למשפחות השכולות

לאחר שאמה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל פרסמה פוסט כי המשפחות השכולות נתקלות בקושי בטיפול בנושאים בירוקרטיים, החלו מאות מתנדבים וחברות מובילות במשק לסייע. בין הגופים שסייעו למשפחות השכולות: שטראוס מים וחברת בינת תקשורת ומחשבים
מערכת ice | 
תקלה בפייסבוק (צילום shutterstock)
לאחר שאתמול (רביעי) פורסמה הקלטת התצפיתנית רוני אשל ז"ל מנחל עוז אשר דיווחה על פלישת מחבלי הנוחב'ה ליישובי עוטף עזה, כעת עולה לכותרות משפחתה של התצפיתנית והפעם בהיקשר של סיוע נרחב שלו זקוקה המשפחה ואף משפחות שכולות נוספות. 
ב-27 בדצמבר, שרון מלכי אשל, אם שכולה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל מנחל עוז, העוסקת שנים רבות בניהול שירות, העלתה פוסט מטלטל בקבוצה סגורה הנקראת "ברנז'ה מנהלי שירות" פייסבוק
באותה קבוצה, הציפה אמה של התצפיתנית את הקושי הרב שעמו מתמודדות משפחות שכולות בעת קבלת מכתבים קרים הנוגעים ליקיריהם והקושי הרב לטפל בנושאים בירוקרטיים ותהליכים מנהלתיים בעת שמצבם הנפשי לא מאפשר זאת. 
בעקבות כך, החליטו חברי הקבוצה אשר משמשים כמנהלים בכירים בארגוני שירות שונים ברחבי הארץ להירתם למשפחות השכולות והקימו את "מטה שירות חרבות ברזל". מדובר בסיוע נרחב שיוענק למשפחות השכולות בפניות לגופים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים בכדי להקל על אלו בתהליך הבירוקרטי. 
בשלב הראשון, להקל ככל הניתן על אותן משפחות בתהליכים מנהלתיים בארגונים השונים: הוקמה "סיירת שירות ארצית", בה חברים נציגים בכירים ממגוון החברות בישראל. לכל משפחה חובר "קצין תומך שירות" המסייע למשפחה בכל תהליך שיידרש מול הארגונים.
מלבד זאת, כל בעלי התפקידים עוברים הכשרה ייעודית על מנת לספק את המענה המותאם והקשוב לכל משפחה על פי צרכיה, ומעטפת רגשית למתנדבים הניתנת בהתנדבות עמותת מחווה. בין החברות שחברו לפרויקט המדובר ניתן להבחין בחברת שטראוס מים, חברת קונסיסט וחברת בינת תקשורת ומחשבים. 
חולי רז, מנכ"לית, חולי רז יועצים - ייעוץ עסקי לניהול ושירות ומקימת "ברנז'ת השרות": "אנו נרגשים מההתנדבות של מאות חברות ומנהלי שירות בכירים להקמת מטה שירות ייחודי זה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה