דיגיטל וטק

מהפך בתחום הבית החכם: שיתוף הפעולה החדש

Aqara, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, במטרה לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים
מערכת ice | 
בית חכם-אילוסטרציה AI
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.
במסגרת שיתוף הפעולה, Aqara ו-e& UAE מביאות לשוק המקומי מגוון רחב של מכשירי Aqara, לרבות רכזת הבית החכם, חיישנים חכמים, מתגי אור, התקני בקרת תריסים גלגליים ומתגים אלחוטיים. זמינה גם ערכה בסיסית למי שמחפש חוויית בית חכם חלקה והוליסטית. יתר על כן, החבילה מגעה עם שירות התקנה חלק, המאפשר ליותר צרכנים מקומיים ליהנות מכל היתרונות של טכנולוגיית הבית החכם ללא המורכבות שבדבר.
 
מכשירי Aqara מציעים למשתמשים גמישות גבוהה, ומאפשרים מקרי שימוש מותאמים אישית המבוססים על הצרכים הייחודיים של האדם. לדוגמה, ניתן לשייך את חיישן התנועה הרב-תכליתי P1 עם חיישן הדלת והחלון, עם חיישן דליפת המים ועם גלאי העשן החכם כדי לשפר את האבטחה והבטיחות בבית. לחלופין, ניתן לשייך את חיישן התנועה למתג קיר חכם H1 EU, כדי לאפשר תאורה אוטומטית המופעלת רק כאשר מישהו נוכח. עם סל המוצרים הרחב הזה, משתמשים יכולים ליצור בית חכם שהוא לא רק רב תכליתי אלא גם מתאים לצרכים המתפתחים שלהם.
שותפות זו מסמנת צעד משמעותי קדימה בהפיכת החיים החכמים לנגישים ונוחים לכל תושבי איחוד האמירויות, בקנה אחד עם החזון המשותף להניע את העתיד הדיגיטלי לבתים. במבט קדימה, הן Aqara והן e&UAE מתלהבות להרחיב את שיתוף הפעולה ביניהן כך שיכלול מוצרים, פתרונות ופלטפורמות בית חכם חדשים וחדשניים לחוויות מתקדמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה