דיגיטל וטק

בית חכם מבוסס טכנולוגיית AI: ענקית הטק בפיתוח חסר תקדים

במהלך תערוכת CES, הציגה החברה את חזון "להמציא מחדש את העתיד שלך", הכולל חידושים מבוססי AI. מנכ"ל LG הגדיר מחדש את הבינה המלאכותית כ"בינה ידידותית", והדגיש את תפקידה המרכזי של הטכנולוגיה בשיפור חווית הלקוח ויצירת חיים טובים יותר לכולם
מערכת ice | 
בית חכם-אילוסטרציה AI
חברת LG ערכה היום (שלישי) את מסיבת העיתונאים של LG World Premiere במרכז הכנסים מנדליי ביי בלאס וגאס, נבדה, ארה"ב, והציגה את החזון החדש שלה ואת נושא התערוכה ל-CES 2024, ל"להמציא מחדש את העתיד שלך".מנכ"ל LG, וויליאם צ'ו פתח את מסיבת העתונאים באזכור המטרה השאפתנית אותה הגדירה החברה אשתקד, להפוך לחברת פתרונות חכמים לחיים.
לאחר שרכשה הבנה עמוקה לגבי התנהלות צרכנים גלובליים ומרחבי המגורים שלהם במשך קרוב לשבעה עשורים, חורגת עתה LG מעבר לבית עצמו, ומרחיבה את עסקיה למרחבים מגוונים כולל ניידות, מסחרי ווירטואלי. בכל זירה, החברה שואפת לשפר את חווית הלקוח על ידי התמקדות בחמישה מרכיבים מרכזיים: טיפול, קישוריות, התאמה אישית, שירות וקיימות.
 
במסע לחידוש ושיפור חווית הלקוח, זיהתה LG את הבינה המלאכותית כאחד המאפשרים החיוניים ביותר להצלחה. במקום להתמקד ולהינעל על התפתחות הטכנולוגיה עצמה, אומרת עתה LG כי היא מחויבת להציג כיצד יכולה בינה מלאכותית לספק יתרונות מוחשיים בעולם האמיתי. החברה הגדירה מחדש את מושג ה- AI שלה כ"בינה ידידותית", כ"אינטליגנציה חיבה", תוך הצגת תפיסה לפיה בינה מלאכותית יכולה לטפח חווית לקוח שהיא יותר אכפתית, אמפטית וקשובה.

במהלך מסיבת העיתונאים, הדגיש המנכ"ל צ'ו את המאפיינים הייחודיים של פתרונות ה-AI של LG, ובראש ובראשונה יכולתה לרתום לעיבודי AI שפע של נתונים, בקנה מידה רחב ובאיכות מעולה. רבים מ- 500 עד 700 מיליון מוצרי LG הנמצאים כבר כיום בשימוש ברחבי העולם, הם מכשירים חכמים המצוידים בחיישנים חכמים הנתמכים בבינה מלאכותית ומותאמים ללמידה ולניתוח דפוסי החיים ה"פיזיים" וה"רגשיים" של המשתמשים.
 
בעוד חברות רבות מסתמכות על נתונים הנאספים וזמינים באינטרנט כדי להכשיר ולאמן את מערכות הבינה המלאכותית שלהן, נהנית LG מיתרון ברור בזכות יכולתה להסתמך על נתונים הנאספים במהלך החיים האמיתיים והשימוש בפועל במיליארדי מכשירים מחוברים, הכוללים מוצרים חכמים של LG ומגוון רחב של מכשירי IoT. מערך נתונים זה יכול לספק תובנות חשובות לגבי אינטראקציות בין לקוח למכשיר, כמו גם סביבות הלקוחות, דפוסי ההתנהגות והמצב הרגשי של הלקוח.
 

נתונים מגוונים אלו יכולים גם לתת לחברה תמונה מלאה יותר של חיי לקוחותיה בבית, ולאפשר אספקת פתרונות חיים טובים וחכמים יותר. המנכ"ל צ'ו המשיך והסביר את התפקיד האינטגרלי של LG AI Brain, מנוע עיבוד רב עוצמה המונע על ידי מודל השפה הגדול (LLM) של LG. מינוף המאגר העצום של נתוני המשתמשים של החברה, מאפשר למוח הבינה המלאכותית הזה לחזות את צרכי הלקוחות בהתבסס על אינטראקציות משתמש-מוצר ולמידה תלויית הקשר.
המערכת מבצעת תהליכי חשיבה מתקדמים ומייצרת פתרונות אופטימליים באמצעות תזמון, תיאום ותזמור שילוב פעולות של מכשירים פיזיים שונים. החברה מבהירה כי היא מודעת היטב לאחריותה ליישם בינה מלאכותית בצורה אתית, והיא מחויבת באחריות לגבי ההשפעות וההשלכות של החלטותיה ופעולותיה. החברה שמה למטרה לפתח מערכות AI שיועילו לכל המשתמשים, לקדם התנהגות בטוחה ולאבטיח את כל הנתונים האישיים הנאספים על ידה.
 
המחויבות הזאת הובילה לפיתוח מערכת אבטחת הנתונים של החברה, LG Shield, שנועדה להגן על נתונים ומידע אישיים בכל שלב בתהליך, מאיסוף ואחסון ועד לשימוש.  בדברי הסיום שלו ב-LG World Premiere, הדגיש המנכ"ל צ'ו כי הגישה של LG ל-AI מושרשת היטב באמונה לפיה השליטה המלאה שמורה בידי לקוחות. לדבריו, "ההבטחה האיתנה והבלתי מתפשרת שלנו, מניעה אותנו ליצור חיים טובים יותר עבור הלקוחות, גם בעידן הבינה המלאכותית".

באירוע, הצטרפו למנכ"ל צ'ו על הבמה יונג קי-היון, סגן נשיא וראש מרכז העסקים הפלטפורמה של LG, ו-Eun Seok-hyun, נשיא חברת פתרונות רכיבי הרכב של LG, שהציגה טכנולוגיות ואסטרטגיות חדשניות מבוססות בינה מלאכותית. סגן הנשיא יונג חשף תוכנית בית חכם מבוסס AI של LG. בהתאם לחזון להפוך לחברת פתרונות חיים חכמים, החברה משלבת בפלטפורמת ThinQ שלה את הטכנולוגיה הייחודית של "בינה ידידותית" אותה מקדמת LG.
 

בין השאר חשף יונג שירותים חדשים וחדשניים, כגון 'ChatThinQ', שהוא צ'טבוט מבוסס AI גנרטיבי המאפשר שיחות טבעיות עם לקוחות, ו-'D Home View3', הדמיה תלת מימדית של הבית לשליטה משולבת בחללים בצורה אינטואיטיבית. בנוסף, הציגה החברה תוכניות להשקת רכזת בית חכם חדשה. בתחום הניידות, החברה שיתפה את החזון שלה למכוניות כ"מרחב מחיה על גלגלים" המופעל על ידי פתרונות תוכנה מוגדרים לרכב (SDV). במסגרת זו, הציג Eun Seok-hyun, נשיא חברת רכיבי הרכב של LG, את חבילת פתרונות התוכנה LG AlphaWare.
החבילה כוללת מגוון מודולי תוכנה המיועדים לשיפור מערכות ההפעלה הקיימות לרכב ולסיוע בבניית פלטפורמות חדשות; פתרונות תפעול שיעזרו למפתחי תוכנה לאורך תהליך פיתוח תוכנה מהתכנון ועד לפריסה; פתרונות בידור בתא הנוסעים המאפשרים צפייה בתוכן בחדות גבוהה וצליל באיכות גבוהה; ופתרונות ממשק אדם-מכונה המשתמשים בטכנולוגיות מציאות מלאכותית ומציאות רבודה, AR/MR, ובינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה