תקשורת ומדיה

99 מספרים שונים על טלפון סלולרי אחד? הטכנולוגיה המפתיעה נחשפת

חברת SKYCALL מפעילה טכנולוגיית eSIM באמצעותה סים, המוטמע ישירות במכשיר, מבטל למעשה את הצורך לקבל חדש בכל פעם שעוברים חברת סלולר ומאפשר אקטיבציה מרחוק ומונע מקרי אובדן וגניבה. במסגרת מבצע מיוחד לחיילי הסדיר והמילואים, יוצעו השירותים במחיר קבוע של 29 שקל
מערכת ice | 
צילום יאיר מור
מצב המלחמה בו נמצאת מדינת ישראל מציב חיילים, מילואמניקים ואזרחים במקומות שונים ברחבי ישראל. בחלקם אין בכלל קליטה כך שנבצר מהם לדבר עם יקיריהם או לנהל את עסקיהם. על הרקע הזה יחד עם הרצון להעניק להם שקט לפחות בתחום הסלולר יוצאת חברת SKYCALL יוצאת במבצע מיוחד עבורם: חבילה בת 5,000 דקות, 500 ג'יגה גלישה בדור 5 ו-5,000 הודעות במחיר קבוע לשנה של 29 שקל. המחיר מוצע עבור חיילים וחיילי המילואים.
חברת SKYCALL, שהוקמה בשנת 2018 הצליחה לצבור לקוחות במהירות בזכות החבילות השונות אותן היא מציעה, תכניות ה-eSIM לארץ ולחו"ל, פריסה ארצית, טכנולוגיה מתקדמת הכוללת טכנולוגיית G5 אך גם בזכות התשלום הקבוע שאינו משתנה ולא כולל חיובים שונים ו"אקסטרות". נושא ה-eSIM בטלפונים החדשים והמתקדמים הופך להיות משמעותי יותר ויותר ו-SKYCALL, אחת החלוצות בתחום, נותנת מענה מענה מקיף לטכנולוגיה. eSIM הוא סים המוטמע ישירות במכשיר. 
 
סים זה מבטל, למעשה, את הצורך לקבל סים חדש בכל פעם שעוברים חברת סלולר ועוד שלל יתרונות טכנולוגיים: הפעלה מיידית למנוי חדש/ ניוד ב-eSIM מה שמבטיח מעבר קל ונוח מכיוון שהסים מוטמע במכשיר והאקטיבציה נעשית מרחוק, ללא צורך בקבלת כרטיס פיזי מספקית השירות. אין מקרים של אובדן/ גניבה, ה-eSIM כבר נמצא בתוך הנייד, כך שאי אפשר לאבד אותו. בעקבות זאת, סקיי מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות – החל מ-99 מספרים שונים על סים אחד, מספר מקומי בכל מדינה אליה הלקוח מגיע עם הנייד האישי שלו ורמת שירות אחרת בנוף המקומי. רשימת ניידים שתומכים בטכנולוגיית ה-eSIM ניתן למצוא באתר החברה.
בחברה פעלו רבות על מנת שלא ייצא מצב שבו לקוח יחרוג מהחבילה הראשונית אותה רכש, יענה לסמסים שייקרו לו את המחיר או ידבר מחו"ל מבלי שרכש חבילה ייעודית. בסקיי טיפלו בנושא כך שלקראת מועד סיום החבילה שנרכשה (הן מבחינת דקות שיחה והן מבחינת ג'יגה לגלישה) יקבל הלקוח הודעה על כך על מנת שיוכל לחדש את החבילה או לשנותה כדי לא להיתקע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה