דיגיטל וטק

ספוטיפיי בבשורה קשה למשתמשים: בכמה המנוי שלכם צפוי להתייקר?

ספוטיפיי צפויה להעלות את מחירי המנויים שלה בכמה שווקים שונים ברחבי העולם, ביניהם ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה ועוד. לפי התמחור הצפוי, המנוי הרגיל יעלה בכ-1$ נוסף לחודש, בעוד שהתוכניות המשפחתיות והזוגיות יעלו ב-2$. ומה בנוגע לישראל?
מערכת ice |  1
ספוטיפיי (צילום pixabay)
אפליקציית המוזיקה הפופולרית עשויה לייקר את המחיר למנוי החודשי שלה בכמה שווקים שונים ברחבי העולם, וביניהם ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, פקיסטן ועוד. כמו כן, בעקבות ההודעה על השינוי העתידי, מניית החברה עלתה ביותר מ-5%. אז מה הסיבה למהלך הזה, והאם הוא יחול גם על המשתמשים הישראליים?
כפי שנכתב בבלומברג, הסיבה העיקרית להתייקרות היא העובדה שספוטיפיי צופה צמיחה משמעותית במספר המנויים הרשומים לשירותיה, מה שיוביל באופן ישיר לעלייה ברווחיות של האפליקציה. לפי התמחור הצפוי, המנוי הרגיל יעלה בכ-1$ נוסף לחודש, בעוד שהתוכניות המשפחתיות והזוגיות יעלו ב-2$. נכון לעכשיו, המחירים של האפליקציה עומדים על 10.99$ לאדם יחיד, 14.99 דולר לזוג, ו-16.99 דולר למשפחה בארה"ב. עם זאת, נכון לעכשיו ההתייקרות לא צפויה לחול בישראל.
 
החברה הודיעה כי היא עשויה לראות זינוק של כמעט 14% במספר מנויי הפרימיום, כך שהוא יעמוד על 239 מיליון עד סוף הרבעון הנוכחי. אחת הדרכים שלה להגדיל את מספר המנויים הוא הכנסה של פודקאסטים וספרי אודיו לשירות שלה, נושא שהחל לצבור תאוצה בעולם במהלך השנים האחרונות ועשוי למשוך משתמשים רבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בישראל כבר הייתה התייקרות בשנה האחרונה
    זד 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מ 19.9 ל 21.9
    סגור