דיגיטל וטק

מחסור בכוח אדם בחברה? הכירו את המוקדן המבוסס בינה מלאכותית

Carbyne משיקה את AI-V - "מוקדן וירטואלי" מבוסס בינה מלאכותית. המוקדן הוירטואלי מסייע למרכזי תקשורת חירום הסובלים ממחסור בכוח אדם, להתמודד עם עומס השיחות, על ידי מענה לפניות לא דחופות
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום freepik)
קרביין, ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים חדשניים לתגובת חירום, השיקה את AI-V, "מוקדן וירטואלי" המסייע למרכזי תקשורת חירום לנהל כמויות גדולות של שיחות ועל ידי כך להתמודד עם המחסור המתמשך בכוח אדם. 
"AI-V מטפל בבעיה המרכזית של מרכזי תקשורת החירום כיום, בעיקר בארה"ב, שהיא מחסור בכוח אדם", אמר אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל קרביין. על ידי שילוב בינה מלאכותית ( AI ) בפלטפורמה היושבת בענן, אנו משנים את האופן שבו קהילות יכולות לעמוד בציפיות האזרחים שלהן לשירות בעידן הסמארטפונים".
 
יותר מ-99% ממרכזי תקשורת החירום בארה"ב מנהלים הן קווי חירום 9-1-1 והן קווי מנהלה (מספרים בני 10 ספרות ו-311) התומכים בשירותים ציבוריים אחרים כגון פינוי אשפה ותחזוקת ניקיון רחובות, שיכולים להוות 50% עד 80% מהשיחות המתקבלות. בהתחשב בכך שרוב מוקדי פניות הציבור בארה"ב מתמודדים עם מחסור קריטי בכוח אדם, הם נדרשים לתעדף את הצוות שלהם כדי לתמוך תחילה בקווי החירום (9-1-1). כך נוצר פער בתמיכה בשיחות מנהליות והקהילה חווה חווית שירות לא אופטימלית בהשוואה לשירות של מוקדים טלפוניים במגזר הפרטי.  
מעבר להקראת תפריט אוטומטי של אפשרויות, AI-V משתמש בטכנולוגית AI כדי לקיים אינטראקציה עם מתקשרים שאינם נדרשים לסיוע חירום, ומספק להם חוויה של קבלת המידע הדרוש להם במהירות. המוקדן הוירטואלי מטפל בפניות שגרתיות, מנתב שיחות, נותן מענה לשאלות נפוצות, מסייע בהגשת תלונות ועוד. המערכת גם מאפשרת להם לדבר עם נציג אנושי בעת הצורך. ה- AI-V פועל תוך כדי למידה מתמדת והענקת משוב למרכזי התקשורת, כך שניתן לשפר כל העת את שירותיו, וכך לענות לצרכים של יותר מתקשרים.
Carbyne AI-V מוצע כהרחבה ל- APEX, פלטפורמת ניהול השיחות המלאה של החברה, ולמערכת Carbyne Universe, פתרון ניהול שיחות "over-the-top" המשולב בשכבות על התשתית הקיימת של מרכז התקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה