דיגיטל וטק

וואטסאפ חוטפת מכה קשה: זו המדינה בה היא נאסרת לשימוש

אפל נאלצה להסיר את האפליקציה וגם את ת'רדס מחנות האפליקציות שלה בסין, עקב הוראת מינהל הסייבר של המדינה השנייה בגודלה בעולם, מסיבה של "חשש לביטחון הלאומי". בענקית התוכנה נשארו בהלם
מערכת ice |  1
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
משתמשי וואטסאפ בסין חוטפים מכה קשה מאוד. ענקית התוכנה אפל נאלצה להסיר את האפליקציה וגם את ת'רדס מחנות האפליקציות שלה בסין, עקב הוראת מינהל הסייבר של המדינה השנייה בגודלה בעולם, מסיבה של "חשש לביטחון הלאומי".
באפל הסבירו ל-CNN: "אנחנו מחויבים לפעול לפי החוקים במדינות שבהן אנחנו פועלים, גם כשאנחנו לא מסכימים. מינהל הסייבר של סין הורה להסיר את האפליקציות הללו בסין בהתבסס על דאגות הביטחון הלאומי שלהם. אפליקציות אלו נשארות זמינות להורדה בשאר המדינות בהן אנחנו פועלים".
 
אין ספק שמדובר בעוד שפל בין היחסים של סין והמערב, כאשר "הסרת האפליקציות על ידי אפל מייצגת הרחקה נוספת בין עולמות טכנולוגיים שכבר מופרדים במדינה ומחוצה לה", הסביר דאנקן קלארק, יו"ר חברת ייעוץ ההשקעות מבייג'ינג BDA China.
עוד הוסיף: "זה יגרום לאי נוחות לצרכנים ולעסקים (בסין) שמתקשרים עם משפחה, חברים או לקוחות בחו"ל. גם אם הם ישתמשו ב-VPN כדי לגשת לאפליקציות הוואטסאפ הקיימות שלהם, אלה עם הזמן יתיישנו וידרשו עדכונים שלא ניתן יהיה להוריד יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שום מילה על הסרת טיקטוק?
    הראס 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי ניראה שזה תגובה סינית להסרת האפליקציה טיקטוק הסינית ע"י האמריקאים בטענות של ביטחון לאומי עם כי צריך לקחת את ההצהרות בערבון מוגבל יכול להיות שזה בסה"כ ניסיון להכשיל אפליקציה סינית מצליחה בטענות שווא של ביטחון לאומי
    סגור