דיגיטל וטק

סערת טיקטוק: הקורבנות שעשויים להיפגע כלכלית מהמאבק של ביידן

מאבקו הנחוש של ביידן נגד טיקטוק עלול להשפיע לרעה על מצבם הכלכלי של יוצרי תוכן ובעלי עסקים קטנים. על פי נתוני טיקטוק בחודש מרץ האחרון, יותר מ-7 מיליון עסקים קטנים בארה"ב משתמשים בפלטפורמה הפופולרית
מערכת ice | 
ממשל ביידן נגד טיקטוק (צילום shutterstock, freepik, pixabay)
מאבקו של ביידן נגד טיקטוק עלול להשפיע באופן משמעותי על בעלי עסקים קטנים בארה"ב. כידוע, לאחרונה החליט ממשל ביידן לאסור בחוק את השימוש בטיקטוק ברחבי ארה"ב והציב אולטימטום לחברת ByteDance האחראית על האפליקציה כי אם זו לא תימכר לחברה אחרת תוך 9 חודשים, הפלטפורמה החברתית תאלץ להיפרד מהשוק האמריקאי. 
כעת, מציין אתר החדשות BBC כי מי שעשויים לסבול מאותה החלטה דרמטית של ביידן הם בעלי העסקים הקטנים שצפויים להתמודד עם הכנסות נמוכות במיוחד. כידוע, הפלטפורמה החברתית הינה כלי שיווקי חזק בעידן הנוכחי ולא מעט בעלי עסקים הבחינו בפוטנציאל הרב הטמון בה להעברת המסר המסחרי בצורה נגישה, קלילה, המיועדת לקהל היעד ובצורה היעילה ביותר.
מלבדם, גם יוצרי תוכן שמשרתים בעלי עסקים באמצעות קידום ממומן ברשתות החברתיות, ביניהן בטיקטוק,  צפויים להתמודד עם צניחה בהכנסות. על פי נתוני מרץ 2024 של הרשת החברתית "טיקטוק", יותר מ-7 מיליון עסקים קטנים בארה"ב משתמשים בפלטפורמה הפופולרית. מלבד זאת, ציינה טיקטוק כי מפעילותם של בעלי העסקים הקטנים בפלטפורמה החברתית, זו גרפה לכיסה 15 מיליארד דולר  (12.04 מיליארד ליש"ט) ב-2023.
נראה כי הקשר הכלכלי בין טיקטוק לבין עסקים קטנים משפיע באופן משמעותי על מדינות שונות ברחבי העולם. על פי נתונים שהציגה הרשת החברתית בחודש ינואר, טיקטוק דיווחה כי ארגונים קטנים ובינוניים אשר השתמשו בפלטפורמה לקידום העסקים, תרמו 4.8 מיליארד יורו (5.14 מיליארד דולר; 4.12 מיליארד ליש"ט) לתמ"ג של גרמניה, צרפת, איטליה, הולנד ובלגיה בשנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה