דיגיטל וטק

חיסכון של עד 18,000 שקל בשנה: המרפסת שווה לכם כסף

החיסכון בחשמל הוא פועל יוצא של גודל השטחים שבהם יותקנו הלוחות אך בחברת TRIPLES אומרים כי החיסכון החודשי/שנתי בפרגולת מרפסת בגודל של 30 מ"ר יכולה להגיע לחיסכון של כ 6,000 שקל בממוצע בשנה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
נושא אגירת החשמל בבתים פרטיים עלה לכותרות לאחרונה עם החשש ממלחמה בזירה הצפונית ועלטה שתימשך מספר ימים. והנה, חברת TRIPLES, הפעילה בעולם האנרגיה הסולארית מציעה פרגולה סולארית לכל בית, דבר שיאפשר חיסכון משמעותי בעלות החשמל.
הפרגולה הסולארית מתאימה למרפסת בגודל מינימלי של 30 מ"ר. כמות החשמל שתסופק לא תוכל, אמנם, לספק את כל צרכי הבית אך היא תגדיל את ההיצע שמגיע מהשימוש הביתי על חשבון הספק החיצוני וזאת באמצעות שילוב של אגירת חשמל דבר שיוזיל את עלויות אספקת החשמל החיצוניות.  
 
החיסכון בחשמל הוא פועל יוצא של גודל השטחים שבהם יותקנו הלוחות אך בחברת TRIPLES אומרים כי החיסכון החודשי/שנתי בפרגולת מרפסת בגודל של 30 מ"ר יכולה להגיע לחיסכון של כ 6,000 שקל בממוצע בשנה.
ככול שניתן יהיה להגדיל את כושר היצור על ידי התקנה על גגות, חניות נוכל להגיע לחיסכון של עד 18,000 שקל בסך הכל בשנה מצריכת החשמל בבית ולשלב את כל זה עם אגירה למקרי חירום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה