דיגיטל וטק

בקרוב בישראל: דל חושפת מחשבים עוצמתיים - "45 טריליון פעולות בשנייה"

כלי שזוכר את כל מה שהמשתמש עשה במחשב ומאחסן אותו בצורה מאובטחת, יצירת תמונות בינה מלאכותית באמצעות שילוב של תיאור בשפה חופשית ויכולת לתרגם כל אודיו חי או מוקלט מראש מ-44 שפות לאנגלית. אלו רק חלק מהתכונות המדהימות שהציגה דל במחשבי העתיד שלה, שיגיעו בקרוב לישראל
מערכת ice |  1
דל מחשבים (צילום יח"צ)
חברת דל טכנולוגיות חושפת במהלך הכנס "Dell Technologies World 2024", שנפתח היום (שני) מתקיים בווגאס למשך כשלושה ימים, את פורטפוליו המחשבים מבוססי AI של החברה, מחשבי Copilot+ AI.
על פי החברה, המחשבים האישיים החדשים שמופעלים על ידי Snapdragon® X Elite ו-Snapdragon X PlusSeries, הם בעלי יכולות בינה מלאכותית שמסייעות למשתמשים לייעל ולקדם את תהליכי העבודה והשימוש במחשב.
בחברה אמרו כי המחשבים החדשים יהיו בעלי אפשרויות חיפוש מתקדמות, חיי סוללה פורצי דרך של עד 27 שעות, כתוביות בעת שיחת וידאו, המשך עבודה מהמקום שבו הופסקה ועוד. חמשת המחשבים הניידים החדשים הם ה- XPS 13, Inspiron 14 Plus, Inspiron 14, Latitude 7455 ו-Latitude 5455.
חוויות AI חדשות:
• Recall: כלי שזוכר את כל מה שהמשתמש עשה במחשב ומאחסן אותו בצורה מאובטחת במחשב האישי ולא בענן, מה שמאפשר להמשיך לעבוד בדיוק מהמקום שבו העבודה הופסקה. ניתן לחפש בקלות קבצים ויישומים שהמשתמש עבד עליהם לפני שבועות תוך שימוש בשפה חופשית ותיאורית של המידע אותו הוא מחפש.
• Cocreator: מאפשר ליצור תמונות בינה מלאכותית באמצעות שילוב של תיאור בשפה חופשית ומשיכות מכחול. המשתמש יכול לחזור על התמונה בזמן אמת כדי להפוך אותה בדיוק כמו שהוא רוצה.
• Live Captions: היכולת לתרגם כל אודיו חי או מוקלט מראש מ-44 שפות לאנגלית, מה שהופך את שיחות הוידאו לקלות יותר.
• Windows Studio effects: אפקטים חדשים של Windows Studio מתאימים את התאורה ומציעים מסננים יצירתיים חדשים כדי לשפר את שיתוף הפעולה בשיחות.
• Auto Super Resolution: שדרוג הסרטונים והמשחקים בזמן אמת לטובת הזרמה חלקה יותר.
על פי החברה, המעבדים החדשים במחשבים המבוססי AI יכולים לבצע 45 טריליון פעולות בשנייה (TOPS) ב-NPU כך שיהיה ניתן להריץ משימות AI בצורה יעילה ומהירה יותר. שימוש ללא חיבור לאינטרנט באמצעות  ה-Copilot במחשב, יהיה ניתן לקבל תוצאות מיידיות בעת חיפוש תוכן של המשתמש. המשמעות היא שאין צורך עוד לדאוג לגבי חיבור לאינטרנט או לענן, מה שהופך את המשימות לחלקות, נגישות ומאובטחות יותר מכל מקום שבו עובדים או משחקים במחשבי ה-+Dell Copilot.
עוד אמרה החברה כי שירותי ההטמעה החדשים של Dell עבור פתרונות Microsoft Copilot מאפשרים ליצור במהירות דרכים יעילות יותר לעבודה בכל הארגון, להפחית סיכונים ולהכין את המשתמשים הנכונים לאימוץ מלא של טכנולוגיות Copilot.
XPS – הדק והקל ביותר של DELL 
XPS 13 הוא ה- XPS הראשון הכולל Copilot המופעל על ידי מעבדי.Snapdragon X Elite במחשב הנייד האייקוני מותקנת בינה מלאכותית המספקת יכולות מתקדמות לניווט בעומסי עבודה תובעניים ולפינוי זמן כדי להיות יצירתי יותר, כל זאת תוך הארכת זמן הסוללה הרחק מהשקע. ה- XPS 13 הוא המחשב הדק והקל ביותר של Dell וכעת בעל חיי הסוללה הארוך ביותר בפורטפוליו לאורך כל היום עד 27 שעות, מה שהופך אותו מתאים לפרודוקטיביות עבודה יומיומית וליצירת תוכן.
Latitude - תמיכה ב-Wi-Fi 7
המחשבים הניידים החדשים של Latitude AI עם Copilot כוללים מעבדי Snapdragon® X Elite ו-Snapdragon® X Plus 12 ו- 10 ליבות, עם הספק של עד 18 וואט, ביצועים משתנים וחיי סוללה יוצאי דופן המותאמים לשגרת העבודה האינטנסיבית של היום. 
Latitude 7455 הוא מחשב נייד פרמיום עם מסך מגע דק בגודל 14 אינץ' QHD ורמקולים מרובעים המפחיתים רעשי בינה מלאכותית. למחשב מערכת קישוריות מתקדמת המיועדת למכשירים ניידים - Qualcomm FastConnect תומכת Wi-Fi 7  ו-G5 כאופציונלי לטובת קישוריות ושיתוף פעולה משופרים יותר ועד 21 שעות חיי סוללה.
Latitude 5455 מאפשר ביצועים של מחשב נייד עסקי מיינסטרים עם צג 16:10 FHD ורמקולים כפולים. שכבות מרובות של תכונות אבטחת חומרה וקושחה מגנות גם על קווי הרוחב מבקרה קפדנית בשרשרת האספקה ועד הגנות עמוקות ברמת ה-BIOS.
Inspiron - אידיאליים לסטודנטים ולניהול משימות מרובות
שני המחשבים הניידים החדשים של Inspiron AI מגיעים עם חיי סוללה משופרים המאפשרים עבודה לאורך כל היום, מה שהופך אותם לאידיאליים לסטודנטים ולריבוי משימות.
הן האינספיריישן 14 פלוס והן האינספיריישן 14 עשויים מאלומיניום קל משקל, דלי פחמן וחסכוניים באנרגיה עם דירוג EPEAT Gold, המהווה אינדיקציה לכך שהוא עומד בסטנדרטים הסביבתיים הגבוהים ביותר ונחשב לאפשרות הטובה ביותר מבחינה אקולוגית עבור הצרכנים.

האינספיריישן 14 פלוס, עם 15 שעות חיי סוללה כולל את פלטפורמת המעבד קוואלקום סנאפדרגון איקס פלוס בעל 10 ליבות, עם עד 18 וואט של הספק המאפשר חוויה מהירה ויעילה יותר. המחשב מציע חווית וידאו ואודיו משופרת עם רמקולים מרובעים ותצוגת QHD עם בהירות של  nit 400. 
באינספיריישן 14 קיים מעבד Snapdragon X Plus המספק פלטפורמה קלה לשימוש בתכונות כמו פקודות קוליות ותריס פרטיות מכני לאבטחה נוספת.
מקלדות Copilot: למחשבי ה- Copilot+ AI החדשים מצטרפים גם 2 מקלדות חדשות הכוללות מקש Copilot ייעודי לגישה מהירה.
KM555: המקלדת והעכבר השקטים של Dell  אידיאליים לסביבות משרדיות פתוחות - מספקים הקלדה שקטה, לחיצה, גלילה וגלישה, בעיצוב קומפקטי חוסך מקום ומציע חיי סוללה של עד 36 חודשים.

צילום: יח"צ
KB525C: מקלדת ה- Dell Wired Collaboration, המהווה את מקלדת שיתוף הפעולה החוטית הראשונה בעולם עבור Zoom ו-Microsoft Teams, כוללת מקשים ייעודיים המיועדים לביצועים חלקים במהלך שיחות ועידה, כולל השתקה/ביטול השתקה של מיקרופון, הפעלה/כיבוי של וידאו, שיתוף מסך וצ'אט. החברה אמרה כי המחשבים צפויים להגיע במהלך השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם המחירים???? (ל"ת)
    יופי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור