דיגיטל וטק

ויזה חושפת: הצרכנים הישראלים שמוציאים 97% יותר מהממוצע

דו"ח חדש של החברה מצביע על זינוק חסר תקדים בהוצאות על גיימינג בארץ ובעולם, כשיותר ישראלים הופכים את התחביב למקצוע רווחי. האם זה העתיד של תעשיית הבידור?
רפאל בן זקרי | 
חברות גיימינג (צילום shutterstock, pixabay)
שוק הגיימינג ממשיך להתרחב, והפעם עם נתונים חדשים שמפרסמת חברת ויזה על הוצאות הגיימרים בישראל ובעולם. לפי הדו"ח, בשנת 2024 הוצאות מחזיקי כרטיס ויזה על גיימינג לצרכי בידור צמחו ב-16.7% באירופה, יותר מכל תחום אחר, כולל נסיעות, אופנה ותיאטרון. בישראל הנתונים בולטים במיוחד: הגיימרים המקומיים מוציאים כמעט פי שניים (97%) מההוצאות של סך מחזיקי ויזה הישראליים, וכמות העסקאות שהם מבצעים גם היא כמעט כפולה.
המחקר מצביע גם על מגמה משמעותית בכלכלת יוצרי התוכן בתחום הגיימינג. 28% מהגיימרים מציינים שיוצרי תוכן משפיעים על החלטות הרכישה שלהם, ויותר ממחצית עוקבים אחרי סטרימרים באופן קבוע. שליש מהגיימרים יוצרים תוכן בעצמם, כאשר רבים מהם רואים בכך פוטנציאל לקריירה, וחלקם כבר מייצרים הכנסה חודשית של אלפי שקלים.
ויזה מציינת כי היא רואה ביוצרי התוכן קהל של עסקים קטנים, ומציעה פתרונות תשלום מהירים ופשוטים לתמיכה בצמיחה שלהם. זאת במטרה לאפשר להם להרחיב את קהל היעד, להתמודד עם אתגרים טכניים ולהפוך תחביב למקצוע רווחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה