דיגיטל וטק
מותג הסאונד הידוע במשבר עמוק: האם יצליח להתאושש?
לאחר שנה של הבטחות, עדכונים ותיקונים איטיים, המשתמשים מאבדים סבלנות והביקורת לא עוצרת. האם הפתרונות שהחברה מתכננת יספיקו כדי להחזיר את האמון?
חברת מותג הסאונד Sonos ממשיכה להתמודד עם בעיות, ומנסה להבין מדוע משתמשים רבים עדיין לא מרוצים מהאפליקציה שלה, כמעט שנה לאחר שהושקה בגרסה מחודשת ומעוררת מחלוקת. ניק מילינגטון, סמנכ"ל החדשנות בחברה והאחראי על פיתוח המערכת, פרסם עדכון שבו הדגיש כי הצוות שלו "מרוכז ב-100%" בזיהוי בעיות ובעבודה על שיפור הביצועים והפונקציונליות של האפליקציה.
לפי הפרסום ב-The Verge, מילינגטון הבהיר כי המטרה העיקרית היא לטפל בכל בעיה שעלתה ממשתמשים, בין אם מדובר בתקלות נפוצות או נדירות, ולהבטיח שהאפליקציה תעמוד בציפיות של לקוחות Sonos.
במקביל, החברה פועלת להחזיר פיצ'רים שהוסרו בגרסה החדשה, בהתאם לסדר עדיפויות שנקבע על פי משוב המשתמשים. מילינגטון ציין כי מידע אבחוני שמסרו משתמשים עזר למקד את הצוות והוביל לשיפורים מסוימים, כמו אפשרות לחזור ולבצע snooze להתראות ולבדוק את מצב הסוללה ברמקולים הניידים של החברה, Move ו-Roam, כשהם במצב המתנה.
עוד ב-
עם זאת, קצב ההתקדמות של Sonos איטי יחסית, ועדיין חסרות אפשרויות חשובות שהיו קיימות בגרסה הישנה של האפליקציה. בין היתר, החברה טרם השיבה את האפשרות לערוך פלייליסטים או להוסיף לתור ההשמעה תיקיות שלמות מהספרייה המקומית של המשתמש. לפי מילינגטון, גם הפיצ'רים הללו צפויים להגיע בעדכונים הבאים, אך בינתיים, סבלנות המשתמשים ממשיכה להימתח.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



