דיגיטל וטק
טיקטוק משנה הרגלים: הפיצ'ר החדש של הרשת החברתית
הרשת החברתית האהובה על בני הנוער הודיעה כי לרגל חודש המודעות לבריאות הנפש תשיק פיצ'ר חדש עבור כל קהילת המשתמשים, בדגש על בני נוער מתחת לגיל 18
טיקטוק בשינוי חדש ומרענן. לרגל חודש המודעות לבריאות הנפש, הרשת החברתית הודיעה כי תשיק תרגילי מדיטציה מודרכים בתוך האפליקציה, עבור כל קהילת המשתמשים.
עבור בני נוער מתחת לגיל 18, הפיצ'ר החדש יופעל כברירת מחדל, בעוד משתמשים מבוגרים יוכלו לבחור אם להפעיל את הפיצ'ר בכל עת דרך הגדרות זמן המסך באפליקציה.
לאחרונה טיקטוק הודיעה על בחינת פיצ'ר חדש שנועד לעודד צעירים לכבות את האפליקציה בלילה. במהלך הבחינה עלה, כי 98% מבני הנוער שביצעו מדיטציה עם טיקטוק בחרו להמשיך ולעשות כן. בנוסף, מחקרים מראים שמדיטציה מודעת יכולה לשפר את איכות השינה בקרב אנשים בכל הגילאים, ולכן בחרה טיקטוק להכניס את פיצ'ר המדיטציה לשעות הערב לכל המשתמשים שלה, ללא קשר לגילם.
אם בן נוער יבחר להשתמש בטיקטוק לאחר השעה 22:00, על גבי הפיד שלו יופיע תרגיל מדיטציה מונחה שיעזור לו להירגע לקראת השינה. אם בן הנוער יחליט להמשיך להשתמש בטיקטוק גם לאחר התזכורת הראשונה, תופיע תזכורת שנייה, הפעם על גבי מסך מלא, במטרה לעודד אותו לקחת רגע להירגע בסוף היום ולשפר את איכות השינה הצפויה שלו.
בנוסף, הודיעה הרשת החברתית כי תתרום תרומה בשווי 2.3 מיליון דולר בקרדיטים לפרסום ל-31 ארגוני בריאות נפש מ-22 מדינות ברחבי העולם, כחלק מקרן החינוך לבריאות הנפש שלה. מימון שתספק לארגונים, תסייע להם ליצור תוכן אינפורמטיבי בנושא בריאות הנפש עבור קהלים ברחבי העולם.
ג'והנה ס. קנדל, מייסדת ומנכ"לית הברית הלאומית להפרעות אכילה, אמרה על הפעולה החדשה: "לטיקטוק הייתה השפעה משנת חיים על טווח ההגעה שלנו לקהלים שונים והאפקטיביות של הארגון שלנו. דרך הפלטפורמה הצלחנו להגיע ליותר מ-44 מיליון אנשים, וליצור רמת מודעות חסרת תקדים לנושא הפרעות האכילה.
עוד ב-
סיפרה על חשיבות התרומה: "החשיפה הזו תורגמה ישירות לתמיכה שחווינו בעולם האמיתי, שאפשרה לנו לחבר יותר אנשים ומשפחות למשאבים מצילי חיים שהם זקוקים להם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



