דיגיטל וטק
גוגל משנה את הלוגו: המהלך המסתורי שהחברה לא מפרסמת
האייקון המוכר של גוגל עובר מתיחת פנים ראשונה מזה כמעט עשור. למה השינוי הופיע לראשונה דווקא באייפון, ולמה חלק מהמשתמשים עדיין לא רואים את השינוי?
אחרי כמעט עשור ללא שינויים, גוגל החלה לעדכן את הלוגו האייקוני שלה – ה-"G" המפורסם – ונותנת לו מראה חדש ועדכני יותר. השינוי בוצע לראשונה לפני מספר ימים, אך באופן מפתיע ולא שגרתי האייקון המעודכן הופיע קודם כל באפליקציית iOS של גוגל, ורק מאוחר יותר הגיע גם לאפליקציה באנדרואיד, תוך שהחברה שומרת על שתיקה ולא מתייחסת לשינוי באופן רשמי.
מדובר בעדכון עיצובי עדין יחסית, אך כזה שעדיין בולט לעין: במקום הצבעים המלאים שהיו נהוגים עד כה, הגרסה החדשה מציגה מעבר חלק בין צבעים – אדום שמטשטש לצהוב, לצבע ירוק, ולבסוף לכחול. האייקון החדש כבר זמין בכמה מקומות בולטים – למשל בסמל האתר (favicon) בדפדפן, בווידג'ט החיפוש של גוגל, ובחלקים מתוך ממשק האפליקציה עצמה, כפי שהוצג גם בכנס המפתחים האחרון של החברה (Google I/O).
עוד ב-
המהלך מלווה בחוסר אחידות, כאשר במקומות מסוימים – כמו תוצאות חיפוש באתרים של גוגל – עדיין מופיע הלוגו הישן. גם בסרגל החיפוש במסך הבית במכשירי פיקסל (Pixel Launcher) העדכון טרם הגיע, ונראה כי גוגל ממשיכה להפיץ את השינוי בהדרגה, ללא תיאום מלא בין הפלטפורמות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



