דיגיטל וטק

אקטיב טרייל מציגה: שיווק לפי מיקום גם לעסקים קטנים

הפיתוח החדש מאפשר לעסקים "לנעוץ סיכה במפה" ולשלוח הודעות שיווקיות ממוקדות ללקוחות באזור. האם זה מה שיאפשר גם לעסקים קטנים לשחק במגרש של הגדולים?
רפאל בן זקרי | 
ישראל (צילום shutterstock)
אקטיב טרייל חושפת פיתוח חדש המאפשר לעסקים להגדיר קמפיינים שיווקיים ממוקדים לפי מיקומו הגיאוגרפי של הלקוח. הפיתוח מאפשר לעסקים "לנעוץ סיכה במפה", לקבוע רדיוס פעולה, ולשלוח הודעות שיווקיות רק ללקוחות הנמצאים באותו אזור – בדומה ליכולות הקיימות כיום בפלטפורמות פרסום דיגיטליות.
את הפיתוח תציג החברה בכנס Go E-Commerce שיתקיים מחר (רביעי) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. מדובר באחד מאירועי המסחר המקוון המרכזיים בישראל, שמושך מדי שנה כ-1,000 משתתפים מהתעשייה. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לעסקים להגדיר אזורי יעד לקמפיינים, להזמין לקוחות לאירועים כמו פתיחת סניפים, להציע מבצעים מיוחדים באזור מסוים, ולהציג מידע רלוונטי ללקוח על בסיס מיקומו.
במקביל, הודיעה אקטיב טרייל על שיתוף פעולה עם Bsmart, המאפשרת להקים אתרי מסחר מקוון. במסגרת שיתוף הפעולה, חוברו המערכות של שתי החברות – מהלך שיאפשר לעסקים המשתמשים ב-Bsmart לשלב בין נתוני המסחר שלהם (כגון הזמנות, מועדוני לקוחות ונתוני רכישה) לבין יכולות השיווק של אקטיב טרייל, כולל קמפיינים אוטומטיים, מסעות לקוח מותאמים אישית, ושיווק רב-ערוצי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה