דיגיטל וטק
HP תשיק כרטיס AI חדש: זו החברה הישראלית שתשולב בפרויקט
השבב החדש של יצרנית השבבים הישראלית ישולב בכרטיס ה-AI שיגיע למכשירי קצה של חברת HP; "השותפות עם HP מסמלת שינוי מהותי באופן שבו עסקים פועלים ומתקשרים עם לקוחותיהם"
חברת HP הכריזה היום (שלישי) על שיתוף פעולה אסטרטגי עם יצרנית השבבים הישראלית היילו, במסגרתו תשלב את שבב הבינה המלאכותית המתקדם Hailo-10H בכרטיס המאיץ החדש HP AI Accelerator M.2. הכרטיס נועד למכשירי קצה ומאפשר הרצת יישומי בינה מלאכותית יוצרת, תוך שמירה על מהירות גבוהה, פרטיות וצריכת אנרגיה נמוכה.
הטכנולוגיה החדשה צפויה לשדרג את עולם הקמעונאות באמצעות יכולות עיבוד חכמות המופעלות ישירות מהמכשיר עצמו. בין היישומים המובילים: קופות צ'ק-אאוט אוטונומיות ללא קופאים, שילוט פרסונלי, ניהול מלאי חכם וזיהוי בזמן אמת של התנהגות חריגה למניעת גניבות. שוק הצ'ק-אאוט העצמי מוערך בכ-5.7 מיליארד דולר כיום, וצפוי לצמוח ליותר מ-18 מיליארד דולר עד שנת 2034.
פתרונות ה-Edge AI מהווים חלופה ליישומי ענן יקרים ואיטיים, במיוחד בעולמות שבהם מהירות התגובה ויציבות התקשורת קריטיים. הכרטיס החדש פותר את האתגרים האלו ומנגיש את הבינה המלאכותית לעסקים בגודל ובצריכת חשמל מופחתים.
HP תהיה החברה הראשונה שתשלב את המאיץ Hailo-10H במכשירים שלה, בהם סדרות Engage One Pro, Flex Pro, Flex Mini ועוד. זאת בשילוב עם שותפות עם חברות תוכנה כמו UltronAI, שמפתחות יישומים מתקדמים על בסיס השבב של היילו.
היילו, שהפכה ליוניקורן בזכות הצלחת שבביה, מתמחה בפיתוח פתרונות להרצת יישומי בינה מלאכותית ישירות על גבי מכשירי קצה. שילוב הטכנולוגיה של החברה במוצרי HP צפוי להוביל לעידן חדש של חנויות חכמות, חוויית קנייה מותאמת אישית ויעילות תפעולית גבוהה יותר.
אור דנון, מנכ"ל ומייסד שותף של היילו מסר: "עתיד עולם הקמעונאות והאירוח ייקבע על ידי טכנולוגיה שפועלת בזמן אמת, מותאמת אישית ותמיד זמינה. השותפות שלנו עם HP מסמלת שינוי מהותי באופן שבו עסקים פועלים ומתקשרים עם לקוחותיהם. עם העוצמה של שבב Hailo-10H בקצה הרשת, אנו מאפשרים חוויית קנייה חלקה, פרסום מותאם אישית, וקבלת החלטות בזמן אמת."
עוד ב-
אנדרו מדלין, מנהל בכיר וראש תחום פתרונות קמעונאות ותעשייה גלובלי ב-HP הוסיף: "תעשיית הקמעונאות והאירוח עוברת טרנספורמציה עמוקה שבה היכולת לחזות, להתאים אישית ולייעל בזמן אמת היא הכרח. בשיתוף הפעולה עם היילו, אנחנו מביאים את כוח העיבוד ישירות לנקודת המכירה, ומאפשרים לעסקים לספק חוויות חכמות יותר, לייעל את התפעול, וליצור מגע אישי עם כל לקוח. המאיץ החדש הוא תשתית שתאפשר למשתמשים לעבוד בצורה מהירה, מדויקת וחסכונית יותר."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



