דיגיטל וטק

גוגל שוברת שיאים: כלי ה-AI שהפיק 70 מיליון סרטונים

ענקית החיפוש חשפה כי Veo 3 – כלי הווידאו החדש שלה - הפיק כבר עשרות מיליוני סרטונים, בתוך תקופה קצרה. זה הכלי שמאיים על עתיד תעשיית הסרטים?
רפאל בן זקרי | 
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל (צילום אילוסטרציה, AI)
פחות משלושה חודשים מאז שהושק, מחולל הווידאו מבוסס הבינה המלאכותית Veo 3 של גוגל ממשיך לצבור תאוצה. החברה הודיעה כי מאז מאי נוצרו באמצעות הכלי מעל 70 מיליון סרטונים, מהם למעלה מ-6 מיליון סרטונים שהופקו על ידי לקוחות עסקיים מאז יוני. מדובר בקצב אימוץ יוצא דופן, גם ביחס למוצרים אחרים של גוגל בתחום ה-AI.
Veo 3 מאפשר יצירת סרטוני וידאו באיכות גבוהה מתוך טקסט בלבד, כולל סצנות עם אודיו וקריינות משולבת, סנכרון שפתיים, ואפקטים קוליים. הכלי זמין כעת גם במסגרת פלטפורמת Vertex AI של גוגל, ונועד לשימוש מקצועי וארגוני, עם דגש על הפקה בקנה מידה רחב. לצד גרסת הבסיס, גוגל השיקה גם את Veo 3 Fast – גרסה שמאפשרת הפקת וריאציות תוכן מהירה יותר.
לפי גוגל, פלטפורמות כמו Canva שילבו את Veo כדי לאפשר למשתמשים ליצור תכני שיווק ורשתות חברתיות ישירות מתוך הממשק. eToro יצרה באמצעות הכלי 15 גרסאות שפה שונות של אותה פרסומת, בעוד שסוכנויות כמו Razorfish ו-Artlist דיווחו על קיצור משמעותי בלוחות זמנים של פרויקטים קריאייטיביים שיצרו באמצעות הכלי.
השימושים של Veo 3 Fast, מבחינת גוגל, כוללים יצירת גרסאות ממוקדות של פרסומות לפי שוק, הדגמות מוצרים המבוססות על קטלוגים ותמונות סטטיות, ופיתוח תכני הדרכה מונפשים. בגוגל רואים בכלי צעד נוסף בהנגשת יכולות הפקה מתקדמות למשתמשים מקצועיים, במהירות, בקנה מידה ובאיכות שמתקרבת להפקות מסורתיות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה