דיגיטל וטק
הנטפליקס של ה-AI? כך אמזון מתכננת לכבוש את עולם הסדרות
החברה שפיתחה את Showrunner – פלטפורמה ליצירת פרקים שלמים ממספר שורות טקסט, קיבלה הש'קעה מענקית הקניות לקראת ההשקה הציבורית. האם זו תחילתה של תחרות אמיתית על עולם הסטרימינג?
ענקית הטכנולוגיה אמזון השקיעה בסטארט-אפ Fable מסן פרנסיסקו, שפיתח את Showrunner – פלטפורמה ליצירת סדרות טלוויזיה באמצעות בינה מלאכותית. ההשקעה נועדה לתמוך בהשקה הציבורית של השירות, המאפשר למשתמשים ליצור סצנות ואפילו פרקים שלמים בעזרת כמה שורות טקסט בלבד.
הפלטפורמה, שמוגדרת כ"נטפליקס של הבינה המלאכותית", פועלת על בסיס מודל SHOW-2 של החברה, ומציעה ממשק ליצירת תכנים מונפשים תוך שליטה על קווי העלילה, הדמויות והסגנון. בשלב ההשקה, Showrunner כוללת שתי סדרות מקור: קומדיה פארודית על עולם הטכנולוגיה בשם "Exit Valley", ודרמה בדיונית בשם "Everything Is Fine".
התוכן שנוצר באמצעות Showrunner יהיה פתוח לצפייה חופשית, וניתן יהיה לשתף אותו ביוטיוב ובפלטפורמות נוספות. יוצרי תוכן המעוניינים להפיק סצנות רבות יוכלו לרכוש קרדיטים חודשיים בעלות של 10–20 דולר. מייסד החברה, אדוארד סאצ'י, ציין כי המיקוד באנימציה מאפשר לחברה להימנע מהתחרות הישירה בין ענקיות כמו OpenAI, גוגל ומטא בתחום הווידאו הריאליסטי.
עוד ב-
בעבר עוררה החברה סערה לאחר שפרסמה פרקים שנוצרו על בסיס הסדרה "סאות' פארק", ללא אישור היוצרים, אך לטענתה הדבר נעשה לצורכי מחקר בלבד וללא שימוש מסחרי בזכויות היוצרים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



