דיגיטל וטק

מנכ"ל אינסטגרם חושף: הסוד הפשוט שיביא לך יותר צפיות

בעוד מחקרים קודמים טענו שהכלי החדש לא משפיע כלל, ראש אינסטגרם מציב עובדה הפוכה שמסעירה את עולם השיווק הדיגיטלי. האם זו הזדמנות אמיתית לפרוץ, או רק תעלול שיווקי מבריק שכולם יפלו בו?
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום Shutterstock)
העולם הדיגיטלי שוב רועש, לאחר שמנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, הודיע באופן פומבי כי השימוש ביישום העריכה החדש של הפלטפורמה, Edits, עשוי להעניק למשתמשים טווח חשיפה רחב יותר. ההצהרה הזו מגיעה לאחר חודשים של דיונים, מחקרים וניתוחים שפורסמו על ידי מומחים לשיווק דיגיטלי, אשר טענו כי הכלי החדש אינו משפיע באופן ממשי על הגעה לקהל רחב יותר.
למרות המסקנות שהוצגו במחקרים הקודמים, מוסרי מבהיר כי בעיניו, השימוש ב-Edits הוא הזדמנות שיכולה לשנות את כללי המשחק עבור יוצרים, עסקים ואנשים פרטיים שמחפשים לבלוט בפיד הצפוף של אינסטגרם. דבריו מציפים מחדש את הדיון סביב שאלת הוויראליות, האם היא תוצאה של תוכן איכותי בלבד, או שמא גם של שימוש בכלים הפנימיים שהרשת מציעה?
בעידן שבו אלפי אנשים ברחבי העולם משקיעים סכומי כסף עצומים על קידום ממומן, ציוד צילום מתקדם, צוותי עריכה ומומחי תוכן, כל שינוי קטן במנוע החשיפה של אינסטגרם עשוי להוות יתרון משמעותי. עבור חלק, זו יכולה להיות פריצת דרך שתאפשר להגיע למיליוני עוקבים חדשים; עבור אחרים, מדובר בניסיון נוסף מצד הרשתות החברתיות להכווין את המשתמשים לכלים שפותחו על ידן, ובכך להגדיל את המעורבות בתוך האקו-סיסטם שלהן.
הדברים של מוסרי, המגיעים מהדמות הבכירה ביותר באינסטגרם, עשויים לגרום לרבים לשקול מחדש את אסטרטגיית התוכן שלהם. האם באמת כדאי להשקיע זמן ומשאבים בשימוש קבוע ב-Edits? או שמא מדובר באפקט פסיכולוגי שמטרתו להניע יוצרי תוכן להתנסות בכלי החדש? 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה