דיגיטל וטק
אפל בניסוי ראשון: עוזר ה-AI מגיע לאחד מהשירותים המרכזיים
לראשונה בתולדותיה, אפל מתחילה לשלב עוזר מבוסס בינה מלאכותית בתוך מערכת רשמית, במהלך שצפוי לשנות את הדרך שבה משתמשים מתקשרים עם מוצרי החברה. מה זה אומר על הניסיון להדביק את הפער?
אפל החלה בניסוי מוגבל של עוזר תמיכה טכנית מבוסס בינה מלאכותית באפליקציית התמיכה שלה, Apple Support. מדובר בגרסה ניסיונית בשם Support Assistant, שמבוססת על מודלי AI גנרטיביים ומיועדת לסייע למשתמשים בפתרון בעיות פשוטות.
הפיצ'ר החדש מופיע בטאב "צ'אט" באפליקציה, אצל משתמשים נבחרים בלבד. עם הפעלתו, מוצג מסך פתיחה עם הסברים והתראות שימוש אופייניות למערכות בינה מלאכותית, כולל הבהרה כי המידע בשיחה עשוי לשמש לשיפור השירות ואף להישלח לשותפים טכנולוגיים של אפל.
לפי אפל, הכלי נועד להאיץ את זמני התגובה ולספק מענה ראשוני לשאלות נפוצות. במקרים שבהם הבעיה מורכבת יותר, המשתמש יכול לעבור לנציג אנושי להמשך טיפול.
עוד ב-
בשלב זה, לא פורסם מועד להרחבת השירות לקהלים נוספים בארה"ב או בעולם. השקת הכלי הניסיוני מגיעה על רקע התחזקות השימוש בצ'אטבוטים מבוססי AI בשירותי לקוחות, וניסיון של אפל לעמוד בקצב ההתפתחויות בתחום תוך שמירה על שליטה הדוקה בפרטיות ובחוויית המשתמש.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



