דיגיטל וטק
יוטיוב מפתיעה: זה הפיצ’ר החדש שיאתגר את ספוטיפיי?
גוגל בוחנת פיד יומי מותאם אישית בשם Daily Discover, שמציג שירים חדשים עם הסבר אישי לכל המלצה. האם זה השדרוג שייתן ליוטיוב מיוזיק יתרון בתחרות מול ספוטיפיי ואפל מיוזיק?
יוטיוב מיוזיק בוחנת פיצ’ר חדש בשם Daily Discover, שנועד לשדרג את חוויית ההמלצות ולהתחרות ישירות בספוטיפיי. במקום פלייליסטים שבועיים כמו Discover Weekly, מדובר בפיד יומי שמציג שירים חדשים בהתאמה אישית, עם הסבר קצר על הסיבה שבגללה כל שיר הוצע, למשל “Because you liked” או “For fans of”, כלומר, בהתאם לשירים שאהבתם או לכאלה המתאימים למעריצים ספציפיים.
הפיד מופיע בעיצוב בולט במיוחד בחלק העליון של דף הבית של האפליקציה, כקרוסלה אופקית עם עטיפות אלבומים גדולות וכפתור “Play All” שמאפשר ליצור מיד פלייליסט חדש מהשירים המוצעים. המשתמשים שדיווחו על הפיצ’ר מציינים כי הוא עדיין מופיע לסירוגין, מה שמעיד שמדובר בבדיקת A/B מצומצמת.
עוד ב-
בשלב זה גוגל לא פרסמה פרטים רשמיים לגבי מספר השירים שיופיעו בפיד, או מתי התכונה תגיע לכלל המשתמשים. עם זאת, המהלך עשוי להעניק יתרון תחרותי ליוטיוב מיוזיק בזירת הסטרימינג, כשהוא מוסיף שקיפות להמלצות ומספק חוויית גילוי שונה מזו של ספוטיפיי ואפל מיוזיק, שמתבססות על פלייליסטים מתוזמנים ולא על המלצות שיר-אחר-שיר עם הקשר אישי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



