דיגיטל וטק

החלק הישראלי בפיתוח האייפון 17: כך הוא יהיה מהיר יותר

באירוע ההשקה של אפל חשפה החברה שני שבבים חדשים, שמהווים חלק ממהלך אסטרטגי של החברה להעמיק את עצמאותה. מהי התרומה המפתיעה של המהנדסים הישראלים לפיתוחים הללו, ואיך הם ישפרו את חיי הסוללה?
רפאל בן זקרי | 
שבב A19 PRO של אפל (צילום אפל, AI)
באירוע ההכרזה שערכה אמש (שלישי), לצד סדרת האייפון 17 החדשה, חשפה אפל שני שבבים חדשים ומשמעותיים פרי פיתוחה, שמהווים חלק ממהלך אסטרטגי של החברה להעמיק את עצמאותה הטכנולוגית, לשפר ביצועים ולהגביר את היעילות האנרגטית במכשיריה.
מאחורי הפיתוח הגלובלי המורכב עומדים, בין היתר, מהנדסים ממרכז הפיתוח של אפל בישראל, הממשיכים להוות מוקד מרכזי בפיתוח רכיבי ליבה עבור מיליוני מכשירים. בדומה למודם ה-C1 הקודם, שפותח גם הוא בשיתוף צוותים ישראלים, גם הפעם התרומה המקומית היא משמעותית.
השבב N1, אחראי על תחום הקישוריות האלחוטית ומחליף את רכיבי חברת Broadcom. הוא משולב בכל דגמי האייפון החדשים, ועבור המשתמשים, השדרוג יתבטא בפעולות כמו העברת קבצים באמצעות AirDrop, חיבור דרך "נקודה חמה אישית" ועוד. כמו כן, התמיכה שלו בתקני Wi-Fi 7 ו-Bluetooth 6 תאפשר חיבור אינטרנט מהיר וחסכוני יותר בסוללה.
לצד שבב הקישוריות האלחוטית, הציגה אפל את C1X, מודם סלולרי חדש המיועד באופן בלעדי ל-iPhone Air. מדובר במודם שמציע מהירות גלישה סלולרית הגבוהה עד פי שניים מהדור הקודם, תוך צריכת חשמל הנמוכה ב-30%. הזה הזה הופך אותו למודם היעיל ביותר שאפל שילבה אי פעם באייפון, והוא יתבטא בגלישה מהירה יותר ובחיי סוללה ארוכים יותר במכשיר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה