דיגיטל וטק

כנס Next Case: עד 20 דק' כדי להציג מהלכי שיווק באינטרנט שהובילו להצלחה

אילו מהלכי שיווק באינטרנט צריכים לעשות כדי להצליח? כנס Next Case בשבוע הבא יציג מקרי בוחן קצרים. ויש גם הנחה לגולשי אייס - כנסו כנסו
כנס Next Case בשנה שעברה (יח"צ) (צילום יח"צ)
ביום שלישי הבא, רגע לפני סיומה של שנת 2014, יתקיים כנס Next Case השני בגני התערוכה בתל אביב. בכנס צפויים להשתתף כ-800 איש, שיחשפו לאפשרויות מתקדמות לשיווק עסק באינטרנט ודרכים לשפר את שיטות השיווק הנוכחיות.
בכנס צפוים להרצות מנהלי דיגיטל ויזמים, שידברו על מהלכי שיווק באינטרנט שהובילו אותם להצלחה. לצד זאת יוצגו מקרי מבחן שונים באורך של לא יותר מ-20 דקות, שיעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הדרושה, ובכך להגדיל את הטראפיק - וכפועל יוצא את המכירות באתר. אגב, טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן, ולאחר 20 דקות תופיע ההתראה Next Case.
בשנה שעברה התמקד הכנס בעולם ה-SEO, והשנה הוא כבר יתרחב ויעסוק בכל תחומי היריעה לכל תחומי השיווק הדיגיטלי. גם הפעם הכנס לא יצולם, כך שלדברי מארגן הכנס פבל ישראלסקי מהבלוג Ask Pavel : \"כל מה שקורה ב-NextCase - נשאר בכנס. לא יפורסמו המצגות וההרצאות לא יצולמו\".
לדברי ישראלסקי, \"המטרה בכנס כזה לסנן את כל הרעש הפרסומי ולהבין את התכלס - מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית, וזאת על מנת שכולם יוכלו ללמוד מכך\". ישראלסקי מציין כי \"בתור משווק אינטרנט שרוצה ללמוד, תמיד הפריע לי בכנסים מקצועיים שההרצאות הן: א\' - תיאורטיות, ו-ב\' - ארוכות. אני מבין את הצורך בהקדמה כדי \'להכניס\' את הקהל לנושא, אבל רוב המשווקים מספיק מתוחכמים ורוצים ישר את התכלס. למה אני צריך לשמוע הסבר של 20 דקות מה זה בדיוק \'אופטימיזציה של ייחס המרה\' כדי שיספרו לי על טכניקה מסוימת לבנות עמוד נחיתה ממיר? לא עדיף לעשות הרצאה של 20 דקות ורק על אותה טכניקה מסוימת?\".
בין המשתתפים ניתן למנות את הילה פז, מייסדת משותפת באלגומייזר, שתדבר על \"כך השתמשתי בשיטות מאד לא סטנדרטיות כדי להפוך קמפיין PPC לא רווחי לאחד עם רווחים היסטריים\"; עמית לביא, מייסד Marketing Envy שעבד בעבר בפייסבוק וגוגל, יסביר \"איך האקינג למעקב ההמרות של פייסבוק הביא לקפיצה של 30% בביצועים\"; אייל מולדובן, סמנכ\"ל פיתוח עיסקי ב-Payoneer, יסביר \"איך בנינו קמפיין שיווק ברשתות חברתיות שהביא ל-500 אלף משתמשים חדשים\"; יזם האינטרנט אריאל הוכשטדט, לשעבר מנהל תחום בגוגל ישראל, ידבר על \"איך שיפרנו את התגובה למייל פי שמונה\"; ישי כץ שינפלד, סמנכ\"ל שיווק בקריה האקדמית אונו, יסביר על כיצד שיפרו במכללה את אחוזי ההמרה מליד למכירה ב-1,000%; ואילו עופר לנגר, מנהל פרויקטים בתחום ה-SEO ב-Alpinist 301, יסביר \"כיצד שיפרנו את הטראפיק האורגני לחברת תנובה בלמעלה מ-85 אלף כניסות\".
הנחה מיוחדת לקוראי אייס
ארגנו קופון הנחה לקהילת הקוראים של אתר אייס אשר מקנה 15% הנחה ברישום לכנס. יש להקליד את הקופון ice15 בתהליך רכישת הכרטיסים דרך אתר הכנס. לאתר לחצו כאן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנס מעולה עם המון ערך...
    אורן משה 12/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שנה שעברה ומתכוון להגיע גם השנה.
    סגור