דיגיטל וטק

מונית הכסף: אפליקציית גט טקסי מתרחבת - תציע משלוחים של מזון ושירותים

במסגרת המהלך, החברה תיקרא מהיום Gett והיא תציע שלל שירותי משלוח ולוגיסטיקה. על פי הערכות, החברה השקיעה במהלך כ-6 מיליון שקלים
ליאור נאור | 
Gett (צילום יח"צ)
GetTaxi לא מסתפקת במוניות. האפליקציה משנה את שמה ל-Gett ותציע שלל שירותי משלוח. בין היתר תציע החברה משלוחים מהירים של מוצרי צריכה ביתיים, ומזון מהיר כמו פיצה (Gett Pizza), וכן שוקולד ויינות. לצידם תציע Gett שירותים לוגיסטטים כמו רופא עד הבית, שירות ניקיון מניקור ואף עיסוי. על פי הערכות, במהלך השקיעה החברה כ-6 מיליון שקלים. 
החברה תפעל ב-5 תחומים מרכזיים: תחבורה, מזון, טיפוח, שירותים לבית ורפואה, כאשר השקת השירות צפויה להיות במהלך חודש יולי השנה. בתחילה יוצעו השירותים באזור גוש דן, ואט אט יתרחבו ליתר הארץ. חברת Gett תציע כוח אדם ייעודי לקטגוריות החדשות, אותו תגייס ותמיין בעצמה. 
מנכ"ל Gett שחר וויסר, מדגיש כי מחיר השירותים אותם תספק החברה יהיו זולים מהמקובל, איך אינו נוקב, לפי שעה, במחירים מדוייקם ובנוסף אומר כי חלק מהותי בשירותים החדשים שיושקו הוא זמן הספקה מהיר, הצפי לעמוד על כ-10 דקות לכלל השירותים.
במסיבת עיתונאים שנערכה היום (יום ג') הוסיף וויסר כי בחברה "מתכננים לחסוך לאנשים זמן גם בתחומים נוספים. לא נחליף את הסופרמרקט, אבל אם חסר לך משהו, תוכל להשתמש בנו".
רק בתחום המוניות, בו מפעילה Gett למעלה מ-20 אלף נהגים ברחבי העולם, צופה החברה להכנסות 500 מיליון דולר במהלך שנת 2015, כשנכון לעכשיו לא מפרסמת החברה תחזיות הכנסה מהשירותים החדשים.
בחברת Uber, שפתחה לאחרונה בתחרות בשוק המקומי עם GetTaxi, ביקשו להגיב על דבריו של וויסר: "אנחנו מאחלים למר שחר וייסר המון בהצלחה עם תכניות ההתרחבות שלו, כשבנתיים Uber ממשיכה להיות מחויבת להורדת מחירי הנסיעה, הגברת היעילות בשוק והגברת בטיחות הנוסעים בישראל וביתר 55 המדינות ו-300 הערים בהן היא פועלת ברחבי העולם. בכל מקום בו ישנה תחרות - הצרכן בסוף מנצח ואלו חדשות טובות עבור הציבור בישראל שמחפש דרכים זולות יותר, בטוחות יותר, וזמינות יותר להתנייד ממקום למקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה