דיגיטל וטק

הוא לא ישוב: טוויטר חסמה את חשבונו של טראמפ לצמיתות

ענקית הרשתות החברתיות הודיעה כי לא תחזיר את חשבונו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ גם אם יתמודד לבחירות לנשיאות בשנת 2024. כזכור, הרקע לדברים הוא מהומות הענק שפרצו בחודש שעבר בגבעת הקפיטול
ארנולד נטייב | 
ג׳ו ביידן, דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ, ג'ו ביידן, pixabay)
ענקית הרשתות החברתיות, טוויטר הודיעה היום (רביעי), כי לא תחזיר את חשבונו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ - השעייתו מהפלטפורמה החברתית היא לצמיתות גם אם יבחר להתמודד לנשיאות ארה''ב ב-2024. 
החברה הודיעה על חסימת חשבונו בחודש שעבר, על רקע המהומות בגבעת הקפיטול: "בעקבות הסיכון להסתה נוספת". דובר טוויטר אמר בראיון לפוקס ניוז כי הנשיא כבר לא יקבל גישה לחשבון הטוויטר שלו  realDonaldTrump@. סמנכ''ל החברה אמר כי לא משנה אם הוא יתמודד לנשיאות או יבחר לנשיאות - כאשר אתה מורחק אז אתה מורחק לא משנה מי אתה.
עוד אמרו בחברה: "המדיניות שלנו נועדה לוודא שאנשים לא משתמשים בפלטפורמה שלנו כדי להסית לאלימות. אם מישהו עושה זאת, אנחנו חייבים להסיר אותם מהשירות – והמדיניות לא מאפשרת לנו להחזיר אנשים שהושעו".
כזכור, הרקע לדברים הוא מהומות הענק שפרצו בחודש שעבר בוושינגטון הבירה, כאשר במהלכם תומכי טראמפ פרצו לבניין הקפיטול כדי למנוע את אישור התוצאות הסופיות של הבחירות וניסיון למנוע את כניסתו של ג'ו ביידן לתפקיד הנשיא. לאחר שהקונגרס פונה, הוטל עוצר לילי על המקום וכוחות המשטרה החלו בעימותים עם הפורעים, וביצעו גם ירי חי שבעקבותיהם נהרגו ארבעה בני אדם. מלבד טוויטר, גם פייסבוק ויוטיוב חסמו את חשבונו של טראמפ.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה