דיגיטל וטק
סאונד קלאוד מאתגרת את שירות המוסיקה בסטרימינג: גייסה בכיר בספוטיפיי כיועץ
סאונד קלאוד הגרמנית גייסה את טרוי קרטר כיועץ למנכ"ל במטרה לתפוס נתח בשוק שנשלט על-ידי ספוטיפיי; קרטר היה אחד האנשים הבכירים בספוטיפיי שהפכו אותה למובילת שוק הזרמת המוסיקה בסטרימינג
שירותי המוסיקה בסטרימינג נשלטים על ידי ספוטיפיי שזיעזעה את השוק שנשלט עד אז על ידי חברות התקליטים. ספוטיפיי פרצה דרך בתחום הזה לאחר שאיפשרה תשלום חודשי סביר כדי לקבל גישה לקטלוג כמעט אין סופי של שירים. מאז העולם נכנס לתחום הפודקאסטים וגם שם מובילה ספוטיפיי את השוק.
מעבר לספוטיפיי משחקות במגרש הזה גם ענקיות האינטנט כמו אפל עם שירותי המוסיקה שלה וגוגל שהשיקה בשנה שעברה שירות משל עצמה תחת המותג youtube.
סאונד קלאוד היא מהחברות הראשונות שניסו להציג מוסיקה בסטרימינג אך היא לא הצליחה להדביק את הקטלוג של ספוטיפיי, אפל וגוגל והפכה מקום שמושך אליו בעיקר יוצרים עצמאיים שלא מעוניינים או לא יכולים להפיק את המוסיקה שלהם באמצעות חברות התקליטים אבל החיסרון הזה יכול להפוך גם ליתרון של החברה.
מנכ"ל סאונד קלאוד החדש גייס את טרוי קרטר שהיה בכיר בספוטיפיי כדי למקד את החברה הגרמנית בשוק הזה ולנגוס בנתח שוק. על פי דיווחים שונים סאונד קלאוד יכולה להתמקד ביוצרים העצמאיים במקביל לקטלוגים של חברות התקליטים וכך לייצר ייחוד בשוק הזה.
יחד עם זאת, בכלי התקשורת האמריקאיים מעריכים כי סאונד קלאוד רחוקה מלנגוס בנתח שוק משמעותי בתחום אך הגיוס של טרוי מעורר הרבה עניין בתחום הזה מאחר וכאמור טרוי היה גורם מרכזי בתהליך שהפך את ספוטיפיי למה שהיא.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


