דיגיטל וטק

משנים את החוקים: נטפליקס רוצה ליצור משחקים

החברה שהפכה את הזרמת הסרטים והסדרות לתעשייה משגשגת מנסה להיכנס גם לתחום המשחקים

יאיר מור | 
נטפליקס (צילום unsplash)
ענקית הסטרימינג נטפליקס מגששת את דרכה אל תעשיית המשחקים, כך דיווח בסוף השבוע אתר The Information. מקורות אמרו כי החברה החלה לאחרונה לפנות לבכירים בתעשיית המשחקים בניסיון לשכור אותם לשירותה ולמנותם לאחראים על התרחבות החברה אל תחום משחקי הווידאו.
כרגע לא ידוע רבות על תוכניות החברה בתחום המשחקים, אך בדיווח צוין כי היא שוקלת חבילה דומה לזו שמציעה אפל החל מ-2019, הכוללת מנוי חודשי קבוע תמורת גישה לכל קטלוג המשחקים הזמין. עם זאת, לא צוין האם מחיר המנוי ייכלל במינויים הקיימים לנטפליקס, או שמא יידרש מנוי אחד לתוכן וידאו ומנוי נפרד למשחקים. כמו כן, לא ידוע האם החברה חותרת להציע רק משחקים קיימים, או ליצור בעצמה משחקים בלעדיים, כפי שהיא עושה מזה שנים בתחום תוכן הווידאו.
נטפליקס משתעשעת ברעיון של תכני וידאו אינטראקטיביים מזה זמן רב. בשנים האחרונות היא הפיקה מעל 10 כותרי וידאו בפורמט שבו בכל מספר סצינות מקבל הצופה אפשרויות שונות להמשך ויכול לבחור ביניהן. בנוסף, היא יצרה בעזרת חברות חיצוניות משחקים לסדרות המקור הפופולאריות שלה "דברים מוזרים" ו"בית הנייר".
תעשיית המשחקים יכולה להוות הזדמנות אדירה עבור נטפליקס. מדובר בתעשייה הצומחת ביותר בתחום הבידור, ובשנת הקורונה היא אף עברה לראשונה את תעשיית הסרטים בהכנסות והתקרבה ל-180 מיליארד דולרים. השנה היא צפויה להכניס כ-175 מיליארד דולר, אך בשנה הבאה היא צפויה לנסוק שוב ולחצות את רף 200 מיליון הדולרים הכנסות בשנה.
בתגובה לבקשת פוליגון לפרטים נוספים מסרה נטפליקס כי "מנויינו מעריכים את מגוון ואיכות התוכן שלנו. זו הסיבה שאנו מרחיבים את התוכן שלנו ללא הפסקה - מסדרות לתכנים דוקומנטריים, סרטים, תכנים מקוריים בשפות שונות ותוכניות ריאליטי. מנויים נהנים גם מהשתתפות פעילה בסיפורים שהם אוהבים - דרך תוכניות אינטראקטיביות או משחקים המבוססים על (התוכניות שלנו). לכן, אנו נרגשים להתעסק יותר בבידור אינטראקטיבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה