דיגיטל וטק

התוכנית הבאה של נטפליקס: חנות

ענקית הסטרימינג הפתיעה והשיקה חנות מקוונת שבה תמכור בגדים, צעצועים, כלי בית ומוצרים נוספים בהשראת התוכניות והסרטים הפופולאריים שלה
יאיר מור | 
סדרות המקור הנצפות ביותר של נטפליקס ב-2020
החנות שיש בה הכל, גרסת נטפליקס: ענקית הזרמת הווידאו פתחה חנות מקוונת, שכל מה שיימכר בה קשור לסדרות ולסרטים הזמינים דרך השירות שלה.
כתובת החנות היא netflix.shop, ונכון לרגע זה היא מציעה מבחר מוגבל למדי של פריטים הקשורים לסדרות האנימה "יאסוקה" ו"עדן", הכוללים בעיקר חולצות ותכשיטים שעוצבו על ידי המעצבים Hypland (ג'ורדן בנטלי), נטלי נווין, קריסטופר קייטס ו-Beams. עם זאת, לפי הודעת החברה, בהמשך החודש צפויה לעלות קולקציית מוצרים נוספת, הכוללת בגדים, כריות ושעון המעוצבים בהשראת דרמת הפשע הצרפתית "לופין", ובהמשך הקיץ יגיעו מבחר פריטים הקשורים לשתי הסדרות הפופולאריות ביותר של נטפליקס - "דברים מוזרים" ו"בית הנייר".
הניסיון של נטפליקס למכור מוצרים הקשורים לתכנים הפופולאריים שלה אינו חדש: חטיבת מוצרי הצריכה שלה הוקמה כבר ב-2018, היא מעסיקה 60 עובדים ובראשה הספיקו לעמוד מאז בכירים לשעבר בדיסני ובנייקי. החטיבה שיתפה פעולה עם חברות כמו H&M, שהשיקה קולקציה המבוססת על הסדרה "לכל הנערים שאהבתי", מאטל, שהשיקה בוולמארט בובות המבוססות על הסדרה "מעל ומעבר לירח", ועוד.
החנות החדשה היא שיתוף פעולה עם Shopify, פלטפורמה ליצירת חנויות מקוונות בקלות. הקמת חנות שבה נטפליקס תמכור ישירות מוצרים הקשורים לתכנים שלה תאפשר לה להשיק מוצרים חדשים מהר יותר מבעבר. היא עשויה להוות תשובה לתופעות כמו מכירת מוצרים רבים בהשראת הסדרה "חיות רעות" שאינם מאושרים על ידי נטפליקס והיא לא מרוויחה עליהם כלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה