דיגיטל וטק

מה הישראלים חיפשו אתמול הכי הרבה בגוגל?

הקשר הדני כריסטיאן אריקסן הוא האיש המחופש בישראל בשבת. האם הטניסאי הספרדי שהפסיד ליריבו הסרבי ניצח את המתעמלת הישראלית לינוי אשרם, שהפסידה מדליה באליפות אירופה? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
גוגל (צילום UNSPLASH)
ספורט - ובפרט כדורגל, בזכות משחקי היורו 2020 שהחלו ביום שישי באיחור של שנה - השתלטו בסוף השבוע על צמרת החיפושים החמים בגוגל ישראל.
את שני המקומות הראשונים מאייש קשר נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, בעברית ובאנגלית בהתאמה, בעקבות התקרית בה התמוטט במהלך משחק קבוצתו מול נבחרת פינלנד ופונה לבית חולים לאחר החייאה שעבר על המגרש. במקום השלישי ערוץ ספורט 1, שמשדר את משחקי היורו, והמשחק בין נבחרות רוסיה ובלגיה הגיע למקום השישי.
ענף ספורט אחר שזכה להתעניינות רבה אתמול הוא טניס, כאשר שמו של טורניר רולאן גארוס, שבמשחק חצי הגמר שלו הפסיד רפאל נדאל לנובאק ג'וקוביץ' והערב ייערך משחק הגמר שלו, במקום הרביעי, ושמו של הטניסאי הספרדי שהודח במקום החמישי.
גם התעמלות אמנותית התברגה בצמרת החיפושים בישראל השבת, בדמות שמה של הנציגה הישראלית לינוי אשרם, שסיימה במקום הרביעי באליפות אירופה.
את התשיעייה שפרסמה גוגל לסוף השבוע הזה סוגרות פסגת G7 שמתקיימת בימים אלה בבריטניה, ועונתה השנייה של דרמת הפשע הצרפתית לופן, שעלתה ביום שישי לנטפליקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה