דיגיטל וטק

נטפליקס חושפת: אלו התכנים הכי נצפים בעולם

החברה פרסמה נתונים אודות סדרות וסרטי המקור הנצפים ביותר שלה בשלושת החודשים הקודמים. האם הם הצליחו לשבור את השיאים הקודמים שלה?
יאיר מור |  2
סדרות המקור הנצפות ביותר של נטפליקס ב-2020
יותר ממחצית מהסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס בחודשים מרץ עד יוני 2021 היו כאלו בשפות שאינן אנגלית, כאשר ספרדית היא השלטת העיקרית, כך חשפה החברה הלילה לצד נתוני הפעילות הכלכלית שלה ברבעון השני של השנה.
החברה מודדת "רייטינג" של תכנים לפי מספר המנויים שצפו לפחות בשתי הדקות הראשונות של כל פריט במשך ארבעה שבועות (28 ימים) לאחר העלאתו לשירות הזרמת הווידאו, ומפרסמת רק את ה"רייטינג" לתכנים המקוריים שלה שעלו ברבעון האחרון, כך שיש להתייחס לרשימה ככזו שמודדת אך ורק את התכנים המסומנים כ-Netflix Original, ולא את כל התכנים הזמינים בשירות.
לפי הנתונים הללו, הסדרה הנצפית ביותר בשלושת החודשים הקודמים היתה "סוויט טות': נער עם קרניים", שזכתה ל-60 מיליון צפיות, ואחריה "צל ועצם" שזכתה ל-55 מיליון צפיות. שלושת הסדרות האחרות בחמישייה המובילה הן סדרות בשפות אחרות, כאשר העונה השנייה של "לופן" הצרפתית זכתה ל-54 מיליון צפיות, העונה הרביעית של "אליטה" הספרדית ל-37 מיליון צפיות, והעונה השנייה של "מי הרג את שרה?" המקסיקנית ל-34 מיליון צפיות.
בעוד שמדובר במספרים מרשימים, אף אחד מהם לא בדיוק שובר שיאים: הנתון של "סוויט טות'" ממקם אותה כסדרה השישית הנצפית ביותר בהיסטוריה של נטפליקס, אחרי "ברידג'רטון" (82 מיליון ב-4 השבועות הראשונים), "המכשף" (76 מיליון), עונה 3 של "דברים מוזרים" (64 מיליון), "חיות רעות" (64 מיליון) ו"גמביט המלכה" (62 מיליון). העונות החדשות של "לופן", "מי הרג את שרה?" ו"אליטה" ממוקמות הרחק מתחת לעונות הקודמות של אותן סדרות, שהשיגו 70 מיליון, 55 מיליון ו-37 מיליון צפיות, בהתאמה.
גם באגף הסרטים לא נשברו שיאים: "צבא המתים" זכה ל-75 מיליון צפיות והתמקם במקום התשיעי, הרחק מאחורי "טיילר רייק: חילוץ" שהשיג 99 מיליון צפיות בחודש הראשון שלו בשירות ו"קופסת הציפורים" שזכה ל-89 מיליון. מתחתיו נמצא "אבהות" של קווין הארט עם 74 מיליון, שמתברג בקושי במקום העשירי ברשימת הסרטים הנצפים ביותר של נטפליקס, ובמקום השלישי ברבעון נמצא "משפחת מיטשל ומלחמתה במכונות" עם 53 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעדיפה לצפות בתכנים מקוריאה, פשוט תענוג (ל"ת)
    נרי 07/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נטפליקס צריכה לשפר דחוף את רמת ההפקות
    רואה עומק 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    10 1
    זה כבר לא ניתן לצפייה
    סגור