דיגיטל וטק

טיקטוק בשינוי דרמטי: האם הגולשים יוכלו להרוויח כסף מהמהלך?

החברה הודיעה על סוג חדש של פרסומות, שמאפשר לכל פוסט להפוך לכזה שמקשר למוצרים ומכניס כסף ליוצרו
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
טיקטוק הודיעה אמש על סוג חדש של פרסומות בפיד, שהופך כל פוסט רגיל של משתמש פופולארי לפרסומת בפוטנציה, אם מותג כלשהוא מוכן לשלם על כך והמשתמש שהעלה את הפוסט מעוניין בכך.
הפורמט החדש לפרסומות באפליקציית הסרטונים הקצרים תיקרא "מודעות Spark", והחברה טוענת כי הן חוסכות למפרסמים את הצורך לבנות "עמוד נחיתה" עבור מי שלוחץ על הפרסומת. במקום זה, החלקה על הפוסט שמאלה תיקח את המשתמש לעמוד המותג בטיקטוק, ובו יוצג התוכן המסחרי, כמו אפשרות לרכישת מוצר.
לפני השקת הפרסומות החדשות ערכה החברה פיילוט שלהן, בו השתתפה בין היתר פוטומיין הישראלית, שמציעה טכנולוגיה לסריקת תמונות לטלפון הנייד. לפי נתונים שחשפה החברה בישראל, הקמפיין של פוטומיין באמצעות "מודעות ספארק" הניב שיעור המרה של 27.5% עבור הורדות של האפליקציה, והצליח להוריד את מחיר ההמרה לתקופת ניסיון באפליקציה ב-50%.
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל, מסר כי "לתוכן בטיקטוק יש פוטנציאל אינסופי לעורר השראה ליצירתיות. פוטומיין היא דוגמא מצוינת לחשיבה מחוץ לקופסה. אני רואה איך מפרסמים הולכים לייצר מהלכים פורצי דרך עם מודעות Spark החדשות וכלים נוספים שאנו מציעים לפרסום אותנטי, קליל ומחבר".
בנוסף לאפשרות להחליק שמאלה או ללחוץ על הפרסומת לעמוד המותג בתוך הרשת החברתית במקום באתר חיצוני ייעודי, הפרסומות החדשות מאפשרות גם קישורים חיצוניים בלחיצה על הטקסט הנלווה, וצפייה במידע על המוזיקה הנלווית לפרסומת בלחיצה על אייקון הדיסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה