דיגיטל וטק

גוגל יוצאת באזהרה חמורה חדשה למשתמשי הכרום, מה עליכם לעשות?

ענקית החיפוש באינטרנט אישרה כי לצד הפרצה שנמצאה, ישנם שישה איומים 'ברמה גבוהה' אחרים וכן פגיעות יחידה ברמה 'בינונית'. בבלוג החברה הוסבר כיצד יש לפעול כדי להמנע מפגיעה, הדרך הבטוחה בפנים
מערכת ice | 
חיפוש בגוגל (צילום William Iven from Pixabay)
גוגל כרום ממשיכה לשלוט בשוק דפדפני האינטרנט עם יותר משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם. מצד שני, היא גם שולטת בתשומת ליבם של האקרים שגורמים לגוגל להוציא את אזהרת השדרוג השלישית בדחיפות שלה בתוך חודש.
בפוסט רשמי בבלוג, גוגל חשפה כי ב-Chrome התגלה ניצול פרצת אבטחה חדש וכמו ההתקפה הקודמת - הוא עוקב אחר הודעה אנונימית. בניגוד לרוב הפגמים הביטחוניים, הניצול הוכרז לפני שהחברה תוכל לתקן אותו. בבלוג שלה, אישרה גוגל כי היא "מודעת לדיווחים כי קיים ניצול עבור CVE-2021-30563".
כדי להילחם באיום חדש זה, על כל משתמשי Chrome לנווט אל הגדרות> עזרה> אודות Google Chrome. אם גרסת הדפדפן שלך ב- Linux, MacOS ו-Windows רשומה 91.0.4472.164, אז המשתמש כבר בטוח. אם לא, יש לחפש עדכונים ידנית ואז להפעיל מחדש את הדפדפן לאחר שהעדכון מוכן. גוגל אישרה כי שישה איומים 'ברמה גבוהה' אחרים מתוקנים בגרסה זו של Chrome וכן פגיעות יחידה ברמה 'בינונית'.
התקפות על Chrome היו נפוצות במיוחד בחודשים האחרונים, בעיקר מקבוצת האקרים שקראו לעצמם PuzzleMaker. הקבוצה הצליחה לשלב בין באגים ב-Chrome להתקנת תוכנות זדוניות במערכות Windows. מיקרוסופט עצמה הוציאה אזהרת אבטחה דחופה למשתמשי Windows בנושא ביוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה