דיגיטל וטק

זה התחקיר שכל המדינה חיפשה אתמול

התחקיר על סוכן הדוגמניות שי אביטל, שלכאורה הטריד ואף אנס את הדוגמניות שהגיעו אליו, הפך אותו לאיש הכי מחופש בישראל. אחריו בעיקר הספורטאים הישראלים בטוקיו | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
חיים אתגר ושי אביטל בחשיפה (צילום צילום מסך קשת 12)
תחקיר "חשיפה" שזעזע את המדינה עוד לפני שידורו הוא הנושא המחופש ביותר בגוגל אתמול, לפי הנתונים שמפרסמת החברה אודות החיפושים בישראל. שמו של סוכן הדוגמניות שי אביטל, שמואשם בתחקיר בהטרדות מיניות ואף באונס, נמצא במקום הראשון בחיפושים, בעוד שמה של המיוצגת הבולטת ביותר שלו, נטע אלחמיסטר, שכבר הודיעה בתגובה לתחקיר כי היא מנתקת איתו את הקשר, נמצא במקום השביעי.
אירועי ספורט קיבלו ייצוג בולט מאוד בטבלה, כאשר במקום השני נמצאת מכבי חיפה, שניצחה את מכבי ת"א 2-0 במסגרת "אלוף האלופים"; במקום השלישי הג'ודוקא ברוך שמאילוב, שהפסיד אתמול בקרב על מדליית ארד באולימפיאדת טוקיו; במקומות 5 ו-9 האצנית סימון ביילס (בעברית ובאנגלית, בהתאמה), שנראה כאילו גם בהליכה תיקח את חצי המדליות באתלטיקה קלה באולימפיאדה הזו; ובמקום השישי אבישג סמברג, שזכתה בשבת במדליית הארד הראשונה של ישראל השנה.
מחאת הנכים, שהתחדשה אתמול פעם נוספת בהפגנות שהתקיימו בכל רחבי הארץ, נמצאת במקום הרביעי.
במקום השמיני נמצא אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות לשעבר, שמונה אתמול על ידי ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, לתפקיד השגריר הישראלי הראשון באיחוד האמירויות.
ובמקום העשירי "קופה ראשית", הסדרה הקומית של תאגיד השידור "כאן" בכיכובם של נועה קולר, קרן מור, דב נבון ועוד, שעונתה השלישית עולה הערב בתשע ועשרה בערוץ כאן 11 ובדיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה