דיגיטל וטק

נחשפה הסיבה שמנכ"ל טוויטר אוהב את ביטקוין

דו"חות החברה השנייה שמנהל ג'ק דורסי מספקים את התשובה לשאלה למה הוא חושב שמטבעות קריפטו ורשת הבלוקצ'יין הם העתיד – בעיקר בגלל שנראה שבלעדיהם היא פשוט לא יכלה להתקיים
יאיר מור |  3
ג'ק דורסי, טוויטר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
חברת התשלומים Square, של מייסד ומנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי, חשפה הלילה את הדו"ח הרבעוני שלה, שמספר תשובה לשאלה שמטרידה את מי שעוקב אחרי הרשת החברתית של דורסי כבר זמן רב: למה הוא מביע שוב ושוב תמיכה בביטקוין בפרט וקריפטו בכלל, ואף עובד על פרויקט להעברת טוויטר כולה להתבססות על רעיון הבלוקצ'יין, בעוד שכל התנהלותה של טוויטר כלפי משתמשיה בשנים האחרונות נראית כאנטיתזה לכל מה שהרשת המבוזרת של המטבעות הווירטואליים מסמלת.
לפי דו"ח Square, ברבעון השני של 2021 היא רשמה הכנסות בסך 4.68 מיליארד דולר – עלייה של 143.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2020, ורווח נקי בגובה 204 מיליון דולר, לעומת הפסד של 11 מיליון ברבעון המקביל.
אך הנתון המעניין באמת בדו"ח הוא מקור ההכנסה העיקרית של החברה – אפליקציית Cash App שלה. זו רשמה הכנסות בסך 3.33 מיליארד דולר – עלייה של 177% – כאשר 2.72 מיליארד מתוכם הגיעו מביטקוין. מדובר על הכנסות גבוהות פי שלושה מביטקוין מכפי שהיו לחברה לפני שנה (875 מיליון דולר). זאת למרות שההכנסות מהמטבע הקריפטוגרפי ירדו לעומת הרבעון הקודם, בשל התייצבות שוויו במחצית השנייה של הרבעון הזה, שגרמה לאנשים לסחור בו פחות. בדו"ח מצוין כי החברה הפסידה 45 מיליון דולר משווי הביטקוין שהיא מחזיקה, ששוויו סה"כ 281 מיליון דולר, אך הוא עדיין שווה יותר מכפי שהחברה שילמה עליו – החברה רכשה ביטקוין ב-50 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2020 וב-170 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה שטויות.. מה באתם לספר פה.. שהוא מנכל סקוור..
    רון 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש חשפתם פה שערורייה.. כל אחד שעוקב אחרי השוק מכיר אתה מה שרשמתם פה והרבה יותר וזה ממש לא הסיבה שהוא תומך בבלוקצ'יין.. אתם רוצים להחכים קצת את תראו כנס b word בהשתתפות שלו ותשמעו מה הוא אומר על השוק.
    סגור
  • 2.
    רק בעלי אינטרס ימליצו על ביטקוין
    אלברט 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא להאמין לידוענים מכל סוג שממליצים או מקדמים משהוא. לרובם יש אינטרסים בתחום שהם מדברים עליו.
    סגור
  • 1.
    שקרים
    אא 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נראה שקרים אבל מי יודע מזה כסף וירטואלי
    סגור