דיגיטל וטק

זה הסכום המטורף בקריפטו שנגנב בפריצה לבורסה היפנית

בורסת המטבעות היפנית מסרה כי חלק מארנק המטבעות הדיגיטליים שלה "נפגע" ואליפטיק, חברת אנליטיקה של בלוקצ'יין, דיווחה כי 94 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים נחטפו ידי ההאקרים. מדובר בשוד הקריפטו השני שמתרחש תוך קצת יותר משבוע
כפיר אדר | 
האקר אילוסטרציה (צילום מערכת אייס, freepik)
בורסת המטבעות היפנית Liquid מסרה היום (חמישי) כי היא נפגעה ממתקפת סייבר שבמרכזה האקרים גנבו מטבעות דיגיטליים בשווי של יותר מ-90 מיליון דולר. הבורסה מסרה שחלק מארנק המטבעות הדיגיטליים שלה "נפגעו", וכי האקרים מעבירים את הנכסים לארבעה ארנקים שונים.
"אנו חוקרים כעת ונספק עדכונים שוטפים", צייצה הבורסה היפנית לאחר היוודע המקרה. "בינתיים הפקדות ומשיכות יושעו". ליקוויד אומרת שהיא מטופלת על ידי סוכנות השירותים הפיננסיים ביפן.  אליפטיק, חברת אנליטיקה של בלוקצ'יין, אמרה כי הניתוח שלה הראה כי מעט יותר מ-94 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים הגיעו לידי ההאקרים.
מתוך סך כל הסכום, 45 מיליון דולר הומרו לאתריום באמצעות בורסות מבוזרות - פלטפורמות מבוססות בלוקצ'יין שאינן דורשות מתווכים - כמו Uniswap ו-SushiSwap, אמרה אליפטיק. "זה מאפשר להאקר להימנע מהקפאת הנכסים האלה - כפי שאפשר עם הרבה אסימוני אתריום", הסבירו אליפטיק בפוסט בבלוג.
ליקוויד מדורגת בין 20 בורסות הקריפטו המובילות בעולם לפי נפחי מסחר יומיים, ומעבדת עסקאות של יותר מ-133 מיליון דולר במהלך 24 השעות האחרונות, על פי נתוני CoinMarketCap. זהו שוד הקריפטו העיקרי השני שמתרחש תוך קצת יותר משבוע. ביום שלישי שעבר גנבו האקרים יותר מ-600 מיליון דולר של אסימונים דיגיטליים מחברת Poly Network, משרד פיננסי מבוזר.
באופן יוצא דופן, פתחו ההאקרים בדיאלוג עם הארגון שתקפו והחזירו כמעט את כל הכספים. עם זאת, יותר מ-200 מיליון דולר נותרים נעולים בחשבון הדורש סיסמה מההאקר שאמון על הגניבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה