דיגיטל וטק

לירון ויצמן או מכבי נגד מכבי – במה התעניינו יותר?

משחק הכדורגל בין מכבי ת"א ומכבי חיפה וההודעה הדרמטית של לירון ויצמן נאבקו על מרכז תשומת הלב בישראל בשבת. מי ניצח? | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  1
לירון ויצמן (צילום מיכה לובטון)
משחק הכדורגל בין האלופה הנוכחית, מכבי חיפה, למחזיקת התואר הקודמת, מכבי ת"א, בו ניצחה האחרונה בתוצאה 1:2, הובילה את טבלת החיפושים החמים בגוגל בשבת, כך לפי הנתונים שמפרסמת החברה. המשחק תפס גם את המקום הראשון וגם את המקום השישי, עם סך של בין 12,000 ל-25,000 חיפושים.
במקום השני היתה מנחת הטלוויזיה לירון ויצמן, שהודיעה בסוף השבוע כי היא לוקחת הפסקה בעקבות פציעה שנגרמה מהעומס המטורף שלקחה על עצמה בשילוב של אימונים מפרכים עם הנחיית שתי תוכניות גדולות במקביל.
ענייני ספורט נוספים שנכנסו לעשירייה כללו את הפועל באר שבע, שהגיעה למקום השלישי; הספורטאי הישראלי מור ספיר, שזכה באליפות העולם בטיפוס פראלימפי שהתקיימה במוסקווה; בני סכנין, שהגיעה למקום השביעי; והכדורסלן ים מדר, המשחק בפרטיזן בלגרד שהפסידה לפנאתינאיקוס היוונית בתוצאה 85:89, נמצא במקום העשירי.
במקום הרביעי נמצא החיסון השלישי, שממשיך לעורר מחלוקת לאחר שה-FDA פרסם המלצה לחסן בו רק את שכבת הגיל המבוגרת, מה שסותר את הדחיפה הנוכחית של ממשלת ישראל לחסן בחיסון שלישי בני 12 ומעלה.
ד"ר שרון אלרעי פרייס, שהתעמתה באולפן חדשות 12 מול ערד ניר, נמצאת במקום השמיני.
ובמקום התשיעי המשחק דלטה-רון 2, שלאחר שלוש שנות שתיקה הוא הושק בסוף השבוע ומוצע להורדה חינם, משום שלטענת המפתחים "לכולם היה לאחרונה קשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקיצור, האנרוקטית הפסידה.
    רבקה ארואטי 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חפיף. 2 שורות וזה עובר.
    סגור