דיגיטל וטק

אפליקציות התחבורה הציבורית שוב קורסות, מה הגורם לכך?

משרד התחבורה שוב הבהיר כי בשל שיבושים זמניים בתכנוני המסלולים ובלוחות הזמנים של יישומוני התחבורה הציבורית, כתוצאה משדרוג המערכת, מומלץ לתכנן את הנסיעה בדרכים אחרות
מערכת ice |  7
תיקוף באוטובוס אילוסטרציה (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי שכבר בשבוע שעבר משרד התחבורה הודיע על כך, אמש (שני) יצאה הודעה נוספת למשתמשי אפליקציות התחבורה הציבורית, לפיו שוב ייתכנו שיבושים בשימוש ביישומונים השונים שעשויים להשפיע על תכנון הנסיעות של המשתמשים.
בהודעה מטעם משרד התחבורה נמסר: "עדכון חשוב לנוסעי ולנוסעות התחבורה הציבורית. משרד התחבורה ממליץ לנוסעים ולנוסעות המתכננים לנסוע בקווי אגד במהלך חול המועד להתעדכן באתר אגד או במוקד השירות 8787*. זאת, בשל שיבושים זמניים בתכנוני המסלולים ובלוחות הזמנים של יישומוני התחבורה הציבורית, כתוצאה משדרוג המערכת".
"משרד התחבורה שידרג לאחרונה את המערכת המשמשת את המשרד ומפעילי התחבורה הציבורית, לאישור בקשות ורישיונות להפעלת קווי התחבורה הציבורית. מדובר במערכת שנועדה לשפר באופן משמעותי את לוחות הזמנים של קווי התחבורה הציבורית ולייעל את אפליקציות התחבורה הציבורית השונות, לטובת נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית".
לסיום נמסר: "כמו בכל מעבר לטכנולוגיה מתקדמת יותר, ישנם חבלי לידה עליהם משרד התחבורה צפוי להתגבר בתקופה הקרובה. משרדנו מנטר בימים אלה את כלל התקלות ומספק מענה הולם ומיידי למפעילים השונים. אנו מתנצלים בפני הנוסעות והנוסעים על אי הנוחות הזמנית ופועלים לתיקון התקלות בהקדם האפשרי.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שטויות ושקרים
    חיים 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתחיל בעובדה שהרשות הארצית לתח"צ מעולם לא תיפקדה כמו שצריך. נחזה כאילו עובדיה לא נוסעים בתח"צ ולכן גם לא אכפת לה ולעובדיה מההתנהלות של התח"צ בארץ. שדרוג מערכות מחשב לא מביא לחבלי לידה ברמת משתמש הקצה הסופי. אם יש בו באגים אז זו תוצאה של כשל בתכנות, כשל אנושי ולא כשל טכני. האצבעות שמקלידות הן אלו שטועות, למרות שאנושי יותר להאשים את המחשב בטעות. "כל קו" יסגר בסוף החודש הזה והאתר מפנה לאתר המרכזי של שירותי הממשלה כדי להתבשר שלצורך קבלת מידע יש להיעזר בשירותים של ישימונים פרטיים ולנסות שלא בהצלחה רבה להעזר בהם לתכנון מסלול נסיעה וקבלת מידע על המסלול, קווי הנסיעה, לוח זמנים ועלות
    סגור
  • 6.
    כל החברות עושות את זה
    עובד בתכנות 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי שמשהו לא עובד מחרטטים שיש "שדרוג מערכות " וזה לטובת הציבור חרטא ברטא, בשדרוג המערכת אמורה ליפול לכמה דקות לכל היותר.
    סגור
  • 5.
    שרות 8787
    דוד 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השרות 8787* בדיחה. לא עוזרים. מכשילים מוטעים. זה כן.
    סגור
  • 4.
    לא נכון
    גבי 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברים יש אנשים יודעים מה זה אפליקציות , יודעים מהזה אנטרנט, שיש אוטו בלי נהג ומחשיב עובד , תגידו אתם החלפתם שרתי שידור, אפליקציה יודעת לקחת מהמחשיב ראשי, ואם המחשיב לא תקין , הוא לא יודע לשידר נכון, עוד עברתם לסיב אופטי, אתם לא חייבים לשדר המערכת ל40 אפליקציה , מספיק אפליקציה אחד ואפליקציה ללא פרסמות, מבין האפליקציה הטובות ( אטובוס קרוב ) , היא היותר נכונה מכולם, מציע שכולם לתקין, עוד פעם , מחשיב ראשי חא יועזב לעבוד לבד.
    סגור
  • 3.
    לא נכון
    אריק.ק 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאיפה ההמצאה הזאת שבכל מעבר לטכנולוגיה מתקדמת יותר, ישנם חבלי לידה מהסוג הזה ? ואם יש, אז הם ברמת ההיכרות של המשתמש ולא בתשתית. תירוץ עלוב לחוסר מקצועיות.
    סגור
  • 2.
    נו? מה יהיה?
    ערן 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האתר של משרד התחבורה "כל קו" מסיים פעילות ב30/9 ואין אלטרנטיבה אחרת, האפליקציות קורסות, הפקקים רק מתגברים ונראה ששרת התחבורה שהבטיחה לטפל בתחבורה הציבורית לא סופרת אותנו
    סגור
  • 1.
    תחבורה ציבורית
    ראובן 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובת משרד התחבורה ילדותית. האפליקציות עבדו. כשעושים שדרוג עורכים בדיקת יתכנות..
    סגור