דיגיטל וטק

סערת פייסבוק: צוקרברג חושף את השם החדש של החברה

מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, נאם בכנס השנתי של החברה בו הוא חשף את השם החדש של החברה. הוכרז העולם הוירטואלי החדש: מטאוורס, והמהפך לקראת מציאות מדומה. מה עשתה המניה של פייסבוק בזמן החשיפה?
מערכת ice |  2
מארק צוקרברג (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג)
פייסבוק החלה היום (חמישי) את הכנס השנתי שלה שבמהלכו, המנכ"ל ומייסד החברה, מארק צוקרברג, נואם ויחשוף גם את השם החדש של הרשת החברתית - דבר שמעורר סערה בעולם הטכנולוגיה.
בנאומו התייחס מייסד פייסבוק אל החזון העתידי של החברה ויצירת העולם החדש בשם Metaverse - מטאוורס. פייסבוק גם הציגה סרטון עם משקפיים שייצרו מציאות וירטואלית: "תדמיינו עולם שייראה איך שנחנו רוצים".
כך הציג מייסד פייסבוק את המטא-וורס: עולם וירטואלי בו כל אחד יוכל לעשות מה שירצה, פעיליויות חברתיות, קניות, ויצירת מרחב משלו: ללבוש מה שהוא שרוצה ועוד. לדבריו: המטאוורס יהיה היורש הטבעי של האינטרנט והוא יספק ויאפשר חוויות חברתיות ויכולת להרגיש אחד לצד השני בכל מקום בעולם.
במקום פרופיל בפייסבוק, יהיו למשתמשים אוואטרים - ובמקום תמונה סטטית, המשתמשים ינועו בתלת מימד, בחלל שייקרא מטאוורס - בו כל אדם יוכל להיכנס אליו עם משקפי המציאות המדומה, להזמין חברים, להיפגש איתם בבית, לשחק ביחד, לצפות בסרטונים ביחד ועוד. לשאלה לגבי הבטיחות בעולם הוירטואלי, אומר צוקרברג כי בחברה ידאגו שהעולם הוירטואלי יהיה מקום בטוח כבר מהרגע הראשון.
המטאוורס, העולם הוירטואלי החדש של פייסבוק, גם יאפשר מקומות עבודה חדשים, כפי לדבריו, שהאינטרנט כשיצא יצר מקומות עבודה שלא היו לפני כן. לפי החזון העתידי, כך גם השם החדש של העולם הוירטואלי: META. הרשת החברתית תמשיך לשאת את השם פייסבוק.
עם חשיפת השם, המניה של פייסבוק, שחוותה קשיים בתקופה האחרונה מאז התקלה העולמית, וההדרדרות של צוקרברג עצמו בדירוג עשירי העולם, המניה מגיבה בינתיים בעלייה לשם החדש של פייסבוק עם עלייה בשיעור של כמעט 3% לשער של 321.27 דולר.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במקום להפוך את האינטרנט שיהיה דומה יותר לחיים
    לוגי 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר פשוט להיות הרבה פחות באינטרנט ולחיות יותר את החיים עצמם. ככה נראית ההתחלה של הסוף של המין האנושי.. השקר של מגיפת הקורונה זה עוד כלום ככל הנראה..
    סגור
  • 1.
    .
    גל 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מארק הכריז על שם חדש לחברה ושום דבר אחר
    סגור