דיגיטל וטק

אתר כללית קרס: טירוף אחרי כניסת מתווה הלמידה והקניונים

בעוד הישראלים מנסים להבין את התנאים וההנחיות, האתר של קופת החולים הגדולה בישראל נפל ולא הייתה אפשרות לזמן תורים לחיסון באפליקציה או במחשב הנייח במשך דקות ארוכות
מערכת ice | 
אתר כללית קרס (צילום freepik, מסך מאתר כללית)
‏בוקר מבולבל מאוד אחרי ההחלטה להחזיר ללמידה מרחוק את התלמידים ביישובים האדומים והכתומים. האתר של קופת חולים כללית, הקופה הגדולה בישראל, קרס בשעות הבוקר (שני) למשך כשעה קלה. אזרחים דיווחו על כך שסבלו מחוסר יכולת להתחבר לאתר או לאפליקציה ולהזמין תורים או לקבל תוצאות של בדיקות קורונה שבוצעו.
כיתות בחטיבות הביניים והתיכונים שבהן פחות מ-70% מהתלמידים חוסנו ילמדו בזום או בשטח פתוח. כרגע מדובר בקרוב לאלף כיתות, שמוערכות בלמעלה מ-30,000 תלמידים. מסגרות חינוך מיוחד ונוער בסיכון ממשיכות כרגיל.
 
באתר כללית, אנשים דיווחו כי ניסו להזמין את התור, אך הופיעה הודעה הבאה: "ברוכים הבאים לאתר כללית, ברגעים אלו אנו מבצעים עבודות שדרוג דחופות בכדי להעניק לכם שירות טוב יותר, נשוב בעוד זמן קצר".
גם מתווה הפעילות בקניונים ובמתחמי המסחר שאושרו בקבינט הקורונה נכנסו כעת לתוקף ואלו יפעלו על פי התו הסגול, כאשר תפוסת האנשים תוגבל לפי תפוסה של אדם אחד על כל 15 מ"ר בחנות. בחנויות בגודל של 100 מ"ר ויותר יוחל התו הירוק, כאשר גם העובדים בחנויות אלה יידרשו להחזיק בתו ירוק.
לצד אלו, דוכני המזון בקניונים יעבדו במתכונת תו ירוק ולא תותר ישיבה במקום, אלא רק איסוף עצמי. מסעדות בקניונים יפעלו עם תו ירוק כמו כלל המסעדות. שירותים חיוניים, הכוללים חנויות פארם, אופטיקה וממכר מזון יפעלו על פי התו הסגול בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה