דיגיטל וטק

מתנות חג המולד בארה"ב הקפיצו את מניית פייסבוק

מניית הרשת החברתית זינקה היום בחדות, לאחר שנחשפו נתונים לפיהם אחת ממתנות חג המולג הפופולאריות ביותר בארה"ב השנה עשויה להביא משתמשים צעירים רבים לרשת החברתית

יאיר מור | 
איך לעשות כסף מהפייסבוק שלכם? (צילום Pixabay)
מניית מטא (לשעבר פייסבוק) רושמת היום עלייה משמעותית בשעות שלפני פתיחת המסחר בארה"ב – במהלך שעות הבוקר בישראל היא עלתה בשיעור של שלושה ורבע אחוז, או כמעט 11 דולר, והגיעה למחיר של 346 דולר, לעומת מחיר סגירה של 335 דולר ביום המסחר הקודם.
 
העלייה נגרמה ככל הנראה מידיעות לפיהן קסדות המציאות המדומה של החברה, Oculus Quest 2, היו אחת המתנות הפופולאריות ביותר בארה"ב בחג המולד, שחל בסוף השבוע האחרון. לפי האנליסט בְּרֶנְט ת'יל מחברת ג'פרי'ז, מחקר של החברה מצביע על כך שביום חג המולד קפצו הורדות אפליקציית Oculus, הדרושה עבור הפעלת המשקפיים, ב-70% לעומת השנה שעברה והביאו אותה למקום הראשון בהורדות בחנות של אפל. גם כמות המשתמשים הפעילים באפליקציה זינקה, בשיעור מדהים של 90%.
לפי הנתונים, בדצמבר 2021 – שטרם הסתיים – הורדה אפליקציית Oculus יותר מ-1.8 מיליון פעמים – כמות מקבילה לסך ההורדות שלה בארבעת החודשים שקדמו לכך יחד.
"אנו רואים בעלייה האדירה הזו בשימוש באפליקציה ראיה לכך שמגוון המשחקים והחוויות המשופר קורץ למשתמשים, וכי סביר שמכירות Quest 2 יפתיעו", אמר ת'יל לאתר החדשות הכלכלי יאהו פייננס. "קסדות Quest 2 הן מתנה פופולארית בבתים שלנו בחג המולד הזה, כאשר SuperHot ו-Eleven Table Tennis הם בין המשחקים המועדפים עלינו".
הוא הוסיף כי "בעוד בני נוער מבלים כמות זמן עולה והולכת בשירותים כמו סנאפצ'ט, טיקטוק, רובלוקס ופורטנייט, זה הופך למאתגר יותר עבור פייסבוק למשוך ולשמור על משתמשים צעירים. אנו מאמינים כי Quest 2 עשויה לשמש ככבש למשיכת משתמשים אלה, משום שכך אפשר להכיר להם ביתר קלות את מגוון המשחקים, החוויות והפלטפורמות החברתיות שמציעה פייסבוק. אנו רואים גם את הצלחת Oculus בזרם המרכזי כמאיץ אפשרי עבור מפתחי משחקים לעבוד ביתר קרבה עם פייסבוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה