דיגיטל וטק

ישראל בפאניקה: זה הדבר שכולם חיפשו אתמול

בהלה כללית פושטת השבוע במדינה, וכולם נוהרים לקחת בה חלק. וגם: מי האנשים שהסיפורים שלהם מסרבים לרדת מהכותרות? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
גולש (צילום ISTOCK)
עם כל הכבוד לגל עליות המחירים הדרמטיות, שהגיע בימים האחרונים לפסטה ברילה ולגלידה גולדה, התפשטותו המהירה של וריאנט האומיקרון מלחיצה את הישראלים הרבה יותר – והדבר בולט מאוד בטבלת החיפושים החמים של אתמול: חיפושים הקשורים לבדיקות קורונה כבשו חלק נכבד מהעשירייה הראשונה והשנייה, כאשר "בדיקת קורונה" במקום הראשון, "בדיקות קורונה" במקום הרביעי, "בדיקת PCR" במקום התשיעי ו"בדיקות אנטיגן" במקום ה-15, עם סך של בין 32,000 ל-75,000 חיפושים. בנוסף, במקום השביעי נמצא "משרד החינוך" – חיפוש שאמנם לא קשור ישירות לקורונה, אך בהחלט סובב סביב הפאניקה מהתפרצות הקורונה המחודשת, שגרמה לסגירת בתי ספר רבים – עם בין 5,000 ל-10,000 חיפושים נוספים.
 
משחקי הכדורגל של יום ראשון עוררו, כרגיל, לא מעט עניין, אך כמובן שלא הצליחו להתחרות בבהלת האומיקרון: המשחק בין צ'לסי לליברפול נמצא במקום החמישי, ריאל מדריד במקום השישי, ליברפול עצמה במקום השמיני, ליונל מסי שאובחן כחיובי לקורונה במקום ה-16 וריאל מדריד במקום ה-18 – סה"כ בין 18,000 ל-37,000 חיפושים. משחקה של קבוצת הכדורסל וושינגטון וויזארדס, בה משחק דני אבדיה, מול שיקגו בולס, נמצא במקום ה-18 בלבד עם בין 1,000 ל-2,000 חיפושים.
במקומות השני והשלישי נמצאים סיפורים מפתיעים, שניתן היה לצפות שיגרדו את העשירייה אך בקושי: ניקי גולדשטיין, שיצא מהארון וחשף כי התגרש כדי להתחתן עם חברו הטוב ביותר, במקום השני, והסערה שהתעוררה בעקבות התבטאויות רבנים דתיים-לאומיים סביב ההאשמות בעבירות מין שהביאו להתאבדותו של הסופר החרדי חיים ולדר, במקום השלישי, עם יותר מ-20,000 חיפושים לכל אחד מהנושאים.
ובמקום העשירי נמצאת הזמרת קרן פלס, שזכתה להמלצה מצידו של מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה