דיגיטל וטק

איך מקבלים וי כחול בטוויטר? מדריך

אחד מהסמלים של פרסום היום ברשתות הוא הוי הכחול - האישור שאתם מישהו מוכר וידוע ולא מתחזה לאותו סלב. איך משיגים אותו? מדריך
מערכת ice | 
וי כחול בטוויטר (צילום Pixabay ,unsplash)
"כל אחד רוצה להיות משהו או מישהו" שרו כבר מזמן אריק איינשטיין ושלום חנוך. בעידן הרשתות החברתיות והריאליטי הביקוש לפרסום עולה, וכל ילד חולם להצליח ולצאת ממעל האנונימיות. אחד מהסמלים הבולטים של סלבס היום הוא "וי כחול" ברשתות החברתיות. כל כך בולט שאפילו יצא עליו שיר של אייל גולן – "וי כחול".
אותו סמל מפורסם נועד בכלל כדי למנוע התחזויות לאנשים מפורסמים ברשת ולאשר שהחשבון אכן נמצא בידי אותו מפורסם ולא מתחזה שלו, ועם חלוקת הוי הכחול לצייצנים המפורסמים, הרבה משתמשים בטוויטר רוצים להשיג אותו גם לעצמם. איך עושים את זה?
לפני שאתם מגישים בקשה, ודאו כי בחשבון שלכם יש: שם, תמונת פרופיל וכתובת דוא"ל מאומתת או מספר טלפון. אם המשתמש משנה את שם החשבון שלו, הופך ללא פעיל או מחליף תפקיד ולא עובד באותו השיוך שהצדיק את הוי הכחול שלו - למעשה טוויטר תסיר את הוי הכחול. בנוסף, אם חשבון יפר את תנאי השימוש של טוויטר, יתנהג בצורה פוגענית, יתחזה לאחרים ועוד - גם יאבד את הוי הכחול שלו.
 
איך מגישים בקשה?
ראשית, היכנסו לחשבון הטוויטר שלכם, ושם, לחצו בצד בצד ימין למעלה והיכנסו להגדרות מתחת: 
לאחר מכן לחצו על "החשבון שלך":
בתוך זה לחצו על "פרטי חשבון":
שם בפנים לחצו על האופציה של "בקשת אימות". בפנים התחילו את תהליך הגשת הבקשה:
לאחר שהגשתם בקשה, צוות אנושי יקבל ויבחן אותה. מרגע הגשת הבקשה טוויטר מתחייבת לעד ארבעה שבועות להחזיר לכם תשובה. במקרה שבקשתכם נדחתה, תצטרכו לחכות 30 יום לפני שתוכלו להגיש פעם נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה