דיגיטל וטק

חברת האינשורטק הישראלית סיעתא בגיוס של עשרות מיליוני דולרים

החברה, שנוסדה ב-2016 ופיתחה פלטפורמה ליצירה מהירה של הצעות מחיר לביטוחים עסקיים, הודיעה על הגדלת סבב הגיוס הראשון שלה. אחת הקרנות המשתתפות: זו חברה שתהיה שווה מיליארדי דולרים
מערכת ice | 
דולרים (צילום freepik)
סטארטאפ האינשורטק (טכנולוגיית הביטוח) הישראלי Sayata מודיע כעת על הרחבת סבב הגיוס הגדול הראשון שלו (A) ב-35 מיליון דולר נוספים, מעבר ל-17 מיליון דולר שגויסו במסגרת אותו סיבוב בחודש אוגוסט האחרון. בכך עולה סך ההשקעות בסבב A של החברה לרף של 52 מיליון דולר, וסך ההשקעות בה בנוסף לסבב הסיד שלה, שנערך במרץ 2019 ובמסגרתו גויסו 6.5 מיליון דולר מגיע ל-58.5 מיליון דולר. בסבב השתתפו הקרנות פיטנגו, Hanaco, ורטקס, אלרון, Team8 ו-OurCrowd.
סיעתא נוסדה ב-2016 על ידי עידן גולומב (סמנכ"ל המוצר), אסף ליפשיץ (המנכ"ל) ואבישי מיה (סמנכ"ל הטכנולוגיה), ומפתחת פלטפורמה קניינית שהושקה ב-2020 וחוסכת לסוכני ביטוח זמן בהתאמת פוליסות לעסקים קטנים ובינוניים, כדי להשאיר להם יותר זמן בפיתוח קשרים עם לקוחות קיימים וחדשים. הפלטפורמה של החברה חוסך ביורוקרטיה רבה של איסוף מידע וכתיבת הצעות מחיר, ומחוללת הצעות מחיר אוטומטית לאחר הקלדת מספר פרטים בודדים, בהתאמה לצרכי הלקוחות העסקיים.
אסף ליפשיץ, מנכ"ל Sayata, אמר כי "הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להאיץ את התהליך של הוספת קווי ביטוח חדשים לפלטפורמה, עם אותה פונקציונליות קלה לשימוש, המעניקה לסוכנים מקום שבו תחת קורת גג אחת הם יכולים למצוא ולרכוש ביטוח עבור עסקים קטנים ובינוניים". בהודעה צוין כי החברה, המעסיקה כרגע 39 עובדים, תתרחב בחודש הבא ל-48 עובדים ומתכוונת להגדיל את מצבת העובדים שלה בשנה הקרובה ב-50%.
צחי הלל, שותף מנהל בקרן פיטנגו שהשתתפה בסבב, אמר כי "אסף והצוות של סיעתא הובילו את החברה לצמיחה מדהימה בתוך פחות משנתיים, והפכו את 2021 לשנת פריצה. הם הפגינו את יכולתם לבנות מוצר שכבר מצליח להעביר את תעשיית ביטוח הסייבר לפתרונות דיגיטליים יעילים יותר למציאת ביטוח ולרכישתו, והציבו כעת יעד שאפתני נוסף. הגיוס הנוכחי יעזור להם להם להתרחב ולהיכנס לענף הביטוח המסחרי של חברות קטנות, שהיקפו 100 מיליארד דולר".
ליאור פרושאור, שותף מייסד של Hanaco Ventures, הוסיף כי "סיעתא מתאימה בדיוק לחזון שלנו לגבי אינשורטק 2.0: אנו מאמינים שהחברות הבאות בתחום האינשורטק שיגדלו לשווי של מיליארדי דולרים לא יהיו מותגי צריכה חדשים כמו דור 1.0, אלא פתרונות שמשנים את פניהם של התהליכים העורפיים הידניים הקיימים בענף כיום והופכים אותם לפתרונות דיגיטליים יעילים. סיעתא הוכיחה את מומחיותה באוטומציה של תהליך ההפצה לרכישת ביטוח עבור סוכנים".
החברה תשתמש בכספי הגיוס כדי להאיץ את הוספתם של קווי הביטוח העסקי החדשים, על מנת לעמוד בהבטחתה שהסוכנים יוכלו תמיד למצוא במהירות ובקלות כל ביטוח עסקי עבור עסקים קטנים ובינוניים בכל תנאי שוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה