דיגיטל וטק

זום תעקוב אחרינו? הכלי שיאפשר לחברות לאתר מילות מפתח

זום משיקה כלי שיווקי חדש, שיעזור לאסוף עלינו מידע בזמן שיחת הווידאו. על פי החברה, מדובר ב"פתרון תוכנה המשתמש בבינה מלאכותית (AI) כדי לנתח פגישות מכירות ועסקאות ולספק תובנות לאנשי המכירות שיאפשרו להם להעלות את רף ההצלחה"
מערכת ice | 
זום (צילום vecteezy)

אחרי הביקורת הרחבה שנשמעה על מדניות הפרטיות של גוגל ופייסבוק, והאופן שבו הן אוספות עלינו מידע, האם זום היא הבאה בתור?

על פי מחקר של Verified Market Research, שוק תוכנות האוטומציה למכירות, עשוי לגדול להיקפים של מעל 7.3 מיליארד דולר עד 2028. נתון שדחף את זום להודיע היום על השקת Zoom IQ for Sales. על פי החברה, מדובר ב"פתרון תוכנה המשתמש בבינה מלאכותית (AI) כדי לנתח פגישות מכירות ועסקאות ולספק תובנות לאנשי המכירות שיאפשרו להם להעלות את רף ההצלחה".
 


במאי האחרון הציגה החברה יישום מובנה בפלטפורמה המופעל על ידי בינה מלאכותית, שיכול להבליט דגשים שנאמרו במהלך פגישות וידאו מוקלטות. למעשה מדובר ביישום שמקליט ומתמלל את השיחה ומאתר מילות מפתח מתוכה. "צוותי מכירות  רוצים להבין את ׳אקלים׳ המכירה, מתי המוכר נדרש להדרכה נוספת ואילו נציגי מכירות מוצאים את המסר הנכון", אמרו בחרה.

ולא רק תמלול ואיתור של מילות מפתח, בזום מסבירים כי ימכרו לחברות שמבצעות שיחות מכירה כלי שידע לנתח את המשתתפים בשיחה, ותכונותיהם בצורה מעמיקה ומפחידה הרבה יותר.
לדבריהם, הפתרון החדש מפיק לכל לקוח ציון ׳מעורבות׳ שמטרתו להראות כמה קשוב לקוח נתון, בהתבסס על יחס "זמן דיבור", זמן ההשהיה בין תגובות ומספר הפעמים שהלקוח מדבר במהלך השיחה. מדד נפרד, ציון הסנטימנט, מודד מילים וביטויים "חיוביים" ו"שליליים" המשמשים בפגישות. ציון נוסף עוקב אחר השימוש במילות מילוי כמו "כאילו", "אה" ו"אממ", שמחקרים מסוימים מראים שיכולות להשפיע לרעה על שיעורי סגירת המכירות.

תגיות הקלטה | זום | שיווק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה