דיגיטל וטק

מהפכה בחברת הביטוח: זה השדרוג שיקבלו הלקוחות במיליוני שקלים

לראשונה בענף הביטוח: כלל ביטוח ופיננסים הטמיעה את Interact Unica, פתרון מתקדם לניהול מסעות לקוח בזמן אמת, ושדרוג חווית השירות והשיווק ללקוחות, בהשקעה של כ-4 מיליון שקל
מערכת ice |  3
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של יורם נווה)
כלל ביטוח ופיננסים, בשיתוף עם חברת Be2See סיימה להטמיע בימים אלו מערכת המבוססת על טכנולוגיית HCL Unica בגרסתה המתקדמת ביותר, הכוללת מספר מודולים מתקדמים אשר לראשונה בענף הביטוח הוטמעו יחד תוך סנכרון מלא ביניהם. במסגרת הפרויקט הוטמעו רכיבי ניהול מסעות הלקוח (Unica Journey) רכיבי ניהול אינטראקציה בזמן אמת (Unica interact) וממשקי חדשים בתקשורת עם הלקוח (Unica deliver).
הפתרון כפי שהוטמע בחברת כלל ביטוח ופיננסים, מאפשר לנתב את הלקוח לתוך מסע רב ערוצי, שיווקי או שירותי, בהתאם לסיבת הפניה בגינה פנה הלקוח. היכולות הטכנולוגיות אשר הוטמעו כוללות יכולת הפעלת לוגיקה מותאמת אישית ואינטראקטיבית בזמן אמת, ניהול מסע הלקוח תוך הפעלת מסרים מתמשכים עבורו במגוון ערוצי תקשורת, שילוב ערוצים אנושיים ודיגיטליים מסונכרנים, מדידה וניטור של מענה הלקוח בערוצים השונים וניתוב הלקוח לתוך מסע בערוצים השונים.
 
השימושים העסקיים הראשונים להטמעה כוללים הפעלה מדורגת של תרחישים אשר יאפשרו מצד אחד להגדיל את הערך לארגון במסגרת תהליכי השירות, ומאידך לייצר חוויה הרבה יותר פרסונלית, כך שהאינטראקציה עם נציג השירות תהיה ממוקדת ויעילה ביותר.
מירי גלבורט, משנה למנכ"ל, מנהלת מערכות מידע ומנכ"לית כלל IT מסרה: בחרנו בפתרון טכנולוגי מתקדם שהעניק לנו מענה מדויק לצרכים שלנו בכל ההיבטים, ובפרט בהיבטי אבטחת המידע, האינטגרציה אשר נדרשה אל מול מערכות הארגון והגמישות הרבה, בה יכולנו להביא לידי מימוש את הדרישות העסקיות של הארגון. פתרון זה, מאפשר ליחידות העסקיות להפיק ערך מירבי, ולשדרג באופן משמעותי את מסע הלקוח בתהליכים הקיימים".
ענת צלדטי, סמנכ"לית, מנהלת תחום שיווק ודאטה וסגנית מנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים ציינה: "עיצבנו מחדש את תהליך מסע הלקוח אל מול כל היחידות בארגון, על ידי זיהוי סיבת הפניה של הלקוח עוד בזמן השיחה, בעת פנייתם למוקד השירות. כך, ביכולתנו לנתב את המשך המסע של הלקוח באופן מדויק, תוך שהוא מקבל מסרים מותאמים אישית בערוצי התקשורת הדיגיטליים, ובהמשך גם בעת פנייה וביצוע פעולות רלוונטיות בערוצים הדיגיטליים או על ידי נציגי השירות, תוך סנכרון מלא ביניהם. מדובר בפרויקט חוצה ארגון, בו היו שותפות חטיבות מקצועיות רבות בחברה וערוצי ההפצה השונים, שכן במסע וחווית הלקוח מעורבים תהליכים תפעוליים ועסקיים רבים.
ליז בורנשטיין מחברת Be2see, האחראית על הטמעת המערכת סיכמה: "במהלך השנה האחרונה, יצאנו לדרך עם חברת כלל ביטוח ופיננסים להטמעת הפרויקט המשותף, ואנו שמחים להיות החברה שהובילה את תהליך היישום וההטמעה לפתרון ניהול מסע הלקוח הרב ערוצי בזמן אמת, המבוסס Unica. מדובר בגרסה חדשה אשר הושקה על ידי HCL לפני כשנתיים, ונערכנו יחד עם שותפינו בכלל ביטוח ופיננסים לפרויקט מאתגר וראשון מסוגו הכולל הטמעה בו זמנית של מספר רכיבי תוכנה שונים, תוך אינטגרציה ביניהם, כחלק מהתהליכים העסקיים של הארגון. אנחנו מודים מאוד לכלל ביטוח ופיננסים על האמון בפתרון וב-  Be2seeולכל השותפים לדרך שתרמו להצלחת הפרויקט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ואוו מהפיכה מטורפת!! חחח
    יוסי 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל החברות האחרות כבר מזמן הטמיעו כלי מרקטינג אמיתי של סיילספורס
    סגור
  • 2.
    שכלולים בבטוח
    מה 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעזור לחברה למצוא סיבות לא לשלם. כתבה בלשון האמורה להיות מקצועית.יש מבחן תוצאה
    סגור
  • 1.
    לא יותר פשוט שיענו לטלפון?
    יוסי 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסע (ייסורים) רב ערוצי
    סגור